מזג אוויר בפריז והמלצות על פי חודשים

מזג אוויר בפריז במרץ

מרץ בפריז מציין את תחילת האביב, אבל מזג האוויר יכול להיות די בלתי צפוי וכדי להכין את עצמכם לפני, הבאנו לכם את כל המידע שצריך לדעת על האקלים והטמפרטורה הממוצעת עם טיפים ואטרקציות שכדאי להכיר בחודש זה.

מזג אוויר וטמפרטורה ממוצעת במרץ בפריז

  • טמפרטורה: ביום הטמפרטורות נעות בדרך כלל בין 10°C ל-15°C בעוד שבשעות  הלילה נעה סביב 3°C עד 6°C
  • גשם: מרץ יכול להיות גשום למדי. כדאי תמיד לשאת מטרייה או ללבוש ז’קט עמיד במים.
  • ביגוד: שכבות היא מילת המפתח לחודש זה. ז’קט קצת עבה , יחד עם צעיפים וסוודרים, יכולים להיות שימושיים מאוד. נעל נעלי הליכה נוחות, מכיוון שסביר להניח שתלכו ותגלו את העיר ברגל.

המלצות וטיפים לטיול במרץ בפריז

הבאנו עבורכם כמה המלצות טיול ואטרקציות שתוכלו להנות בהן בחודש מרץ:

  1. ביקור במוזיאונים: מרץ יכול להיות גשום, מה שהופך אותו לזמן מצוין לחקור את המוזיאונים הנודעים של פריז. הלובר, מוזיאון ד’אורסיי ומרכז פומפידו הם ביקור חובה. זכרו להזמין כרטיסים מראש כדי למנוע תורים ארוכים.
  2. פריחת הדובדבן: מרץ הוא החודש אשר בו פריחת הדובדבן מתחילה לפרוח בפריז, במיוחד לקראת סוף החודש. בקרו ב-Parc de Sceaux או ב-Jardin des Plantes כדי לראות את הפרחים היפים האלה ולעשות תמונות בלתי נשכחות.
  3. שייט בנהר הסיין: אפילו במזג אוויר קריר יותר, שייט בנהר הסיין יכול להציע פרספקטיבה ייחודית של פריז. הפלגות ערב מספקות נוף רומנטי של ציוני הדרך המוארים.
  4. טיולי הליכה: הצטרפו לסיור רגלי. העיר מתחילה להפשיר במרץ, וסיור מודרך יכול לעזור לכם לגלות את ההיסטוריה והמקומות הפחות מוכרים בפריז.
  5. שווקי פשפשים: לכו לשוק הפשפשים Saint-Ouen, אחד משווקי העתיקות הגדולים בעולם.
  6. בתי קפה: תרבות בתי הקפה בפריז היא נהדרת וייחודית. קחו הפסקות במהלך הסיורים שלכם כדי להתחמם עם שוקו חם או קפה באחד מבתי הקפה המפורסמים של פריז.
  7. דיסנילנד – סוף החורף כבר כאן וזו תקופה נהדרת לבקר בפארק דיסנילנד פריז, אומנם מזג האוויר קריר, אך תוכלו להנות מתורים קצרים ולהספיק הכל ביום אחד!

טיפים כלליים לביקור בעיר

  • שפה: בעוד פריזאים רבים מדברים אנגלית, זה מוערך מצידם אם תלמדו כמה ביטויים בסיסיים בצרפתית. ברכות פשוטות כמו “בונז’ור” (בוקר טוב/שלום) ו”מרסי” (תודה) יכולות לעזור לכם בתור התחלה.
  • בטיחות: פריז בטוחה בדרך כלל, אבל כמו כל עיר גדולה, היזהרו מכייסים במיוחד באזורים צפופים ובתחבורה ציבורית.
  • סים ואינטרנט: שקלולקנות כרטיס SIM או לשכור Wi-Fi כדי להישאר מחוברים תמיד.
  • מים: מי ברז בפריז בטוחים לשתייה, אבל מים בבקבוקים זמינים באופן נרחב אם אתם מעדיפים.

זכרו, פריז במרץ נמצאת על סף תחילת עונת התיירות. העיר מתחילה להתעורר לחיים, אבל היא לא צפופה כמו חודשי הקיץ, מה שהופך אותה לזמן מצוין לטיול.

4.7/5 - 15 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×