אטרקציות מומלצות בפריז

שייט על הסיין

שייט על הסיין נחשב לאחת מהאטרקציות המרכזיות של פריז ולמעשה כמעט כל תייר שמגיע לעיר עושה אותו, הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר על ההפלגה המפורסמת, כרטיסים מוזלים, מידע ומה האופציות שעומדות בפנייכם

שייט על הסייןשייט על הסיין – חוויה קסומה

פריז היא עיר שאינה צריכה היכרות וידועה בשלל האטרקציות שלה. ממגדל אייפל ועד הלובר, זוהי עיר משופעת בתרבות, היסטוריה ורומנטיקה. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הקסם של פריז היא לקחת שייט על הסיין.

נהר הסיין עובר בלב העיר ומציע כמה מהנופים עוצרי הנשימה של ציוני המפורסמים ביותר של העיר. בין אם אתה מבקרים בפעם הראשונה, או שאתם כבר מנוסים בעיר האורות, חווית ההפלגה מתאימה לכל אחד.

מוזיאון ד’אורסהכרטיסים לשייט על הסיין

יש כמה סוגים כרטיסים עיקריים לקרוז המפורסם ומומלץ לשריין את המקום שלכם מראש, הבאנו לכם כמה אופציות להזמנת כרטיסים, לאחר ההזמנה תקבלו את הכרטיס למייל עם הכתובת המדויקת, שעת היציאה והבורדינג.

כמה דברים שכדאי לזכור:

  • יש אופציה להזמין שייט רגיל, או שייט בשילוב של ארוחת ערב (קרוב שיוצא בדרך כלל ב8-9 בערב).
  • השייט הוא סך הכל כשעה ועשר דקות בממוצע.
  • יש מדריך קולי במגוון רחב של שפות, כולל אנגלית.
  • השייט בשילוב הארוחה הוא כשעתיים בממוצע.
  • נקודות העניין המרכזיות בשייט הן: מגדל אייפל, מוזיאון, הלובר קתדרלת נוטרדאם, דה פריז קונסיירגריה, מוזיאון ד’אורסיי.
  • שימו לב בהזמנת הכרטיסים שלילדים יש מחיר מוזל.
  • הקרוז יוצא בממוצע כל 45 דקות.
  • כתובת יציאה: Port de la Conférence, 75008, Paris

בלעדי לגולשי טרוול פריז! קוד קופון של 5% הנחה על כל הכרטיסים דרך אתר Tiqets להפלגה – קוד קופון:  TRAVPARIS

ספק כרטיסים:

מחיר ממוצע למבוגר:

הזמנת כרטיסים

Tiqets

החל מ-50 ש"ח

GTG

החל מ-65 ש"ח

Viator

החל מ-250 ש"ח

כולל ארוחה

 

למה לקחת שייט על הסיין?

הבאנו לכם כמה סיבות למה כדאי לקחת לכם את השייט הנהדר.

הפלגה על נהר הסיין בפריז
נופים נהדרים של רחבי העיר.

1. נקודת מבט שונה על פריז

הפלגה על הסיין מציעה פרספקטיבה ייחודית של פריז. את נקודות הציון הכי יפות של העיר תזכו לראות מזווית אחרת, מה שלא מתאפשר מהרחובות. השייט ייקח אתכם בלב העיר, ויאפשר לכם לראות את המראות המפורסמים ביותר שלה באור חדש.

2. לחוות את התרבות

פריז ידועה בתרבות העשירה שלה, ושייט זו דרך מצוינת לחוות אותה. תעברו ליד כמה מהגשרים היפים ביותר, המעוטרים במנעולי אהבה, סמל לאהבה נצחית. תוכלו גם לראות אמני רחוב לאורך גדת הנהר, מה שמוסיף לאווירה הקסומה.

3. להירגע ולהנות מהנופים

פריז יכולה להיות עיר עמוסה וקדחתנית, הפלגה היא דרך נהדרת לקחת ברייק מכל ההמולה של העיר ולהרגע. אתם יכולים לשבת בחיבוק ידיים, ליהנות מהנופים, ולהתפנק בכמה מהמעדנים והאוכל המקומי מהמטבח הצרפתי.

למה לצפות בהפלגה על נהר הסיין

אלה הדבריםם המרכזיים שיש בשייט.

1. ציוני דרך איקוניים

השייט ייקח אתכם על פני כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של פריז, כולל מגדל אייפל, קתדרלת נוטרדאם, מוזיאון הלובר ומוזיאון ד’אורסיי. תזכו לראות אותם בנקודת מבט שונה וייחודית.

2. מדריכים בשפות

רוב ההפלגות על הסיין מגיעות עם מדריך מומחה שיספק פרשנות על ציוני שתפליגו בהם. הדרכה זו תיתן לכם הבנה טובה יותר של ההיסטוריה והמשמעות של כל אחד מהמבנים ההיסטוריים שבעיר.

3. אוכל ושתייה

רוב ההפלגות מציעות אוכל ושתייה (בתוספת תשלום לכרטיס הרגיל), וזו דרך מצוינת לטעום חלק מהמטבח המקומי של פריז. תוכלו  לטעום כמה מהיינות, הגבינות והמאפים הצרפתיים הטובים ביותר תוך כדי הנאה מהנופים עוצרי הנשימה.

  • חסכו זמן וכסף – קופון 5% הנחה של טרוול פריז לשייט בסיין – הזמינו עכשיו:

4. סוגים שונים של הפלגות

ישנם סוגים שונים של הפלגות על הסיין שיתאימו, סיור בלבד, הפלגה עם ארוחת ערב רומנטית ועוד.

נהר הסיין – מידע כללי למטיילים

נהר הסיין זורם לאורך כמעט 800 קילומטרים, הוא חלק בלתי נפרד מפריז וממש עיצב את ההיסטוריה והתפתחות של העיר. הנהר מחלק את העיר לגדה הימנית והשמאלית, הנבדלות באופיים ובהיסטוריה. הגדה הימנית ידועה בשדרות אלגנטיות ומוזיאונים והגדה השמאלית ידועה בזכות הרוח הבוהמית וההיסטוריה האינטלקטואלית שלה.

משמעות היסטורית

לאורך ההיסטוריה, הסיין היה נוכח לכמה מהרגעים המרכזיים ביותר בהיסטוריה הפריזאית והצרפתית בכלל. מהפלישות הוויקינגיות ועד לאמנים מפורסמים כמו מונה, הנהר היה נוכח למאות שנים של שינויים.

גשרים עם סיפורים

למעלה מ-30 גשרים חוצים את הסיין בפריז, לכל אחד סיפור משלו. ה-Pont Neuf, למרות שמו שפירושו “גשר חדש”, הוא למעשה הגשר העתיק ביותר בפריז שנמצא באזור הנהר, ראשיתו בשנת 1607. Pont des Arts, הידוע כגשר ‘נעילת האהבה’, הוא מקום פופלרי לטיול רומנטי שמציע נופים ציוריים של איל דה לה סיטה.

אטרקציות לצד הנהר

גדות הסיין עמוסות באטרקציות בולטות. גן הטווילרי, פלאס דה לה קונקורד והגראנד והפטיט פאלה הם רק חלק מהמקומות המיוחדים שתמצאו. השבילים על שפת הנהר עצמם הם תענוג להליכה נעימה, או ישיבה לקפה.

יש גם תרבות וחוף בקיץ!

הסיין אינו רק חפץ היסטורי; זה חלק חי ונושם מהתרבות הפריזאית. אירועים כמו פריז פלאז’, שם הגדות הופכות לחופים זמניים במהלך הקיץ, או פסטיבל האמנות Nuit Blanche, מדגישים את הכיף שאפשר להפיק ממנו.

רומנטיקה זה הכל

מעל הכל, הסיין הוא שם נרדף לרומנטיקה. הנהר העדין, על הרקע ההיסטורי שלו, מהווה תפוארה מדהימה לטיול רומנטי, הצעות נישואין ואירועים. טילו לאורך הסיין בשעת בין ערביים, כאשר אורות העיר מתחילים לנצח – חווה פריזאית נהדרת.

המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוג השיט שאתם בוחרים, כמו כן מחיר לילד נמוך ממחיר למבוגר. שייט רגיל מתחיל בממוצע מ-15 יורו ויכול להגיע לאזור ה-100 אם תרצו לעשות שייט בשילוב של ארוחת ערב.

יש מעל 15 סוגים שונים של שייט, שכל אחד מציע חוויה שונה ומעניינת, לבדיקת האופציות לסוגי השייט לחצו כאן.

 

כעיקרון זה מאוד תלוי במזג האוויר בזמן הטיול שלכם וגם אם הולך לרדת גשם מה שפחות מומלץ לשייט. התקופה הטובה מתחילה החל מסוף אפריל ועד סוף אוקטובר. שימו לב למזג האוויר ביום שאתם מזמינים את הכרטיס. לא מומלץ גם להזמין את השייט בימים עם עומס חום קיצוני.

לאחר שאתם מבצעים את ההזמנה מהספק שבחרתם תקבלו את הכרטיס באופן מיידי למייל שלכם, ניתן גם להוריד ל-PDF ולהדפיס (יש קוד QR), בכרטיס יש גם את הכתובת המדוייקת, השעה וההנחיות שצריך להכיר לפני שמגיעים לשייט שבחרתם.

סוגי הכרטיסים הכי נפוצים להפלגה בסיין:

Powered by GetYourGuide

 

4.7/5 - 114 הצבעות

חוות דעת טרוול פריז

בידור וכיף
אוכל ושתיה
מתאים לכל המשפחה
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

ההפלגה על נהר הסיין היא אחת החווית היפות שיש לפריז להציע, בין אם אתם משפחה, או זוג אנחנו ממליצים בחום לשריין לכם מקום באטרקציה ולטעום בשעה את כל האתרים היפים של העיר.

כתבות אחרונות

Back to top button
×