אטרקציות מומלצות בפריזאתרים היסטוריים בפריז

אופרה גרנייה

בית האופרה של פריז פאלה גרנייה נחשב לאחד היפים והמפורסמים ביותר בעולם. הבאנו לכם את כל מה שצריך להכיר לפני שמגיעים למקום. כרטיסים בהנחה, מה רואים, איך מגיעים וטיפים חשובים שכדאי להכיר לפני ההגעה – בואו נצא לדרך!

מידע כללי על בית האופרה של פריז

מדובר על אחד מבתי האופרה המפורסמים ביותר בעולם, הוא שוכן ברובע ה-9 של פריז. המקום נפתח בשנת 1875 ומאז הפך לסמל של תרבות ואלגנטיות פריזאית.

האופרה ידועה בארכיטקטורה המעוטרת שלה, הכוללת גרם מדרגות משיש מפואר, עיטורי עלי זהב ונברשת מדהימה ששוקלת למעלה משישה טון. האודיטוריום יכול להכיל עד 2,200 איש וכולל תקרה מדהימה שצוירה על ידי האמן מארק שאגאל.

אם אתם מתכננים טיול לפריז ורוצים לבקר באופרה, יש כמה דברים שכדאי לזכור: בית האופרה פתוח לציבור לסיורים מודרכים, הנמשכים בדרך כלל כ-90 דקות וכדאי להזמין כרטיסים מראש בעיקר בשיא עונת התיירות.

כרטיסים לסיור באופרה גרנייה

הבאנו לכם כמה אופציות להזמנת כרטיסים לאופרה של פריז לסיור עצמאי וגם כרטיסים משולבי אטרקציות. המחירים די זולים ונעים בטווחים של 12-15$ דולר בממוצע. להלן האופציות להזמנה:

למזמינים דרך אתר Tiqets השגנו עבורכם 5% הנחה על כל כרטיס, הקלידו קוד קופון: TRAVPARIS

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

57 ש"ח

54 ש"ח

ספק: Tiqets

58 ש"ח

ספק: GTG

כרטיסים לאופרה של פריז + אטרקציות

כמו שציינו, ניתן לשלב בין האופרה לאטרקציות נוספות במחיר מוזל יותר (ניתן גם להוסיף את הקופון ולקבל הנחה כפולה), אלה הם האופציות הפופלריות ביותר לשילוב:

שילובים:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

  •  אופרה.

  •  קרוז על הסיין.

33$

30$

  •  אופרה.

  •  אינוולד.

  •  מוזיאון הצבא.

31$

29$

  •  אופרה.

  •  מרכז פומידו.

32$

30$

  • הכרטיסים הינם כרטיסים דיגטליים מידיים שמגיעים ישירות לאימייל.
  • יש להציג עם תעודה מזהה בכניסה.
  • מומלץ להגיע בסמוך לשעות הפתיחה.
  • כתובת: Pl. de l’Opéra, 75009
אופרה גרנייה מבפנים
אזור גרם המדרגות המפורסם בכניסה, צילום Tiqets

מתי הן שעות הפתיחה של אופרה גרנייה?

הסיורים באופרת גרנייה זמינים כל יום, למעט ימים שבהם מתקיימים אירועים מיוחדים או חזרות. הסיורים מתקיימים בשעות הבאות:

  • ימים ב’-ו’: 10:00 עד 16:30 (כניסה אחרונה ב-15:30)
  • שבתות, ימי ראשון וחגים: 10:00 עד 13:00 (כניסה אחרונה ב-12:00)

מה רואים באופרה גרנייה

המבנה המרשים לא רק מבחוץ ויש המון מה לראות בפנים, הנה כמה מהדברים המרכזיים שתוכלו לראות במקום:

  1. המבואה הגדולה: עם הכניסה לאופרה, תחשפו ישר לאזור המבואה,  חדר מעוטר זהב זה משתרע לכל אורכו של הבניין ומעוטר בציורי קיר מורכבים, פסלים ונברשות. בעבר היה אתר של אירועים והתכנסויות רבות.
  2. גרם המדרגות: גרם המדרגות הוא עוד תכונה מדהימה של המבנה המרשים. הוא מעוצב להיות מפואר ופונקציונלי כאחד. השילוב של המדרגות המעוצבות עם חיתוכים אלכסוניים יוצרים מראה מרשים ששווה להצטלם בו.
  3. האודיטוריום: הלב של כל בית אופרה  הוא האודיטוריום שלו (האזור של הקהל) , והאופרה  אינה יוצאת דופן. החלל בצורת פרסה יכול לאכלס למעלה מ-2,100 אנשים ומעוטר בעלי זהב וקטיפה. התקרה היא יצירת מופת בפני עצמה, הכוללת ציור מאסיבי של מארק שאגאל המתאר סצנות מאופרות מפורסמות.
  4. תקרת שאגאל: בנוסף לתקרה באודיטוריום, האופרה גרנייה היא בית ליצירת מופת מדהימה נוספת של שאגאל: ציור קיר על תקרת המבואה הגדולה. הציור, שכותרתו “הניצחון של המוזיקה”, מציג מגוון של צבעים מרהיבים ועיצובים מורכבים שנותנים כבוד להיסטוריה של המוזיקה והאופרה.
  5. הספרייה: הספרייה-מוזיאון של האופרה גרנייה היא  למעשה אוצר של חפצים ומזכרות מתולדות האופרה בפריז. אפשר לעיין באוספים של ציורים, תלבושות, כלי נגינה ופריטים אחרים הקשורים לצורת האמנות. המוזיאון כולל גם תערוכות זמניות המציגות היבטים שונים של האופרה וההיסטוריה שלה.
  6. פנטום האופרה: האופרה ידועה מאוד בעיקר בזכות הקשר שלה לרומן המפורסם “פנטום האופרה” מאת גסטון לרו. הספר מספר את סיפורה של דמות מסתורית שרודפת את בית האופרה.

מעבר לכך יש עוד המון ציורים, פסלים ואלמנטים נהדרים ביופיים – תכינו את המצלמות.

  • חסכו זמן בתורים וכסף – הזמינו כרטיסים עם 5% הנחה לאופרה:

שאלות תשובות של מטיילים במקום

הבאנו לכם גם את השאלות הנפוצות של מטיילים במקום ותשובות עליהן:

חלק מרגעי השיא של הביקור שלכם יכללו תצפית על  הארכיטקטורה המדהימה של הבניין, גרם המדרגות המפואר בכניסה, הנברשת באודיטוריום ויצירות האמנות השונות המוצגות.

בדרך כלל אסור לצלם בתוך האודיטוריום במהלך הופעות חיות, אך מותר בחלקים אחרים של הבניין במהלך סיור תיירותי. צילום מסחרי אסור.

כן, ישנן מספר מסעדות ובתי קפה בתוך הבניין ומחוצה לו. אחת המסעדות המפורסמות היא "Le Grand Foyer" מסעדת נושא של "פנטום האופרה"

יש כמה דרכים מרכזיות להגעה למקום ואלה הן האפשרויות העומדות בפנייכם:

  1. מטרו: האופרה  ממוקמת ליד מספר תחנות מטרו, ביניהן אופרה (קווים 3, 7 ו-8), Chaussée d'Antin-La Fayette (קווים 7 ו-9), ומדלן (קווים 8, 12 ו-14).
  2. אוטובוס: ישנם מספר קווי אוטובוס שעוצרים ליד המקום, קווים 20, 21, 22, 27, 29, 42, 52, 53, 66, 68, 81 ו-95.
  3. רכבת:  ממוקמת ליד תחנת הרכבת Gare Saint-Lazare, המשרתת מספר קווי רכבת אזוריים ופרבריים.
  4. מוניות: מוניות זמינות רבות בפריז וניתן להזמין אותן ברחוב או להזמין אותן מראש.
  5. הליכה: אם אתם שוהים באזור, היא נמצאת במרחק הליכה ממספר אטרקציות תיירותיות פופולריות, כולל מוזיאון הלובר וגני טווילרי.

כדאי לציין שלפריז יש גם מספר שירותי השכרת אופניים וקטנועים, כמו Vélib' ו-Lime, שניתן להשתמש בהם כדי שתוכלו להתנייד בקלות בעיר.

 

מפת הגעה למקום:

4.8/5 - 17 הצבעות

חוות דעת טרוול פריז

ארכיטקטורה ועיצוב
תחזוקה ושירות
מתאים לילדים
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

ללא ספק אופרה גרנייה נחשבת לאחת מהאטרקציות המרהיבות של פריז, המבנה מבפנים והיצירות המרהיבות של האמן עוצרות נשימה. מדובר על אטרקציה חובה לחובבי הז'אנר - ולא רק.

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×