אטרקציות מומלצות בפריזאתרים היסטוריים בפריז

מגדל אייפל – כרטיסים ומדריך למטייל שאתם חייבים להכיר

מגדל אייפל הוא ללא ספק האטרקציה המרכזית והיפה ביותר של פריז, הבאנו לכם מידע חובה על כרטיסים מוזלים למגדל, מה האפשרויות שיש. הזמן הכי טוב לביקור ועוד המון טיפים ומדריך למטייל  – לגזור ולשמור!

מגדל אייפל מידע כללי על מגדל אייפל

מגדל אייפל הוא ציון דרך המפורסם ביותר של פריז הוא תוכנן על ידי גוסטב אייפל ונבנה בין 1887 ל-1889. המגדל נבנה לציון יום השנה ה-100 למהפכה הצרפתית ונועד במקור להיות מבנה זמני לצורך החגיגות בלבד.

הוא עשוי מברזל יצוק ומתנשא לגובה של 324 מטר. מורכב מארבעה עמודים העולים כדי להיפגש בנקודה אחת, ויוצרים מבנה דמוי סריג. בראש המגדל יש מרפסות תצפית המספקות נופים עוצרי נשימה של פריז.

במהלך השנים,הפך המגדל לאחד מציוני הדרך המוכרים ביותר בעולם ומושך אליו מיליוני מבקרים מכל רחבי הגלובוס. הוא משמש גם כמגדל שידורי רדיו וטלוויזיה. הוא מוצג בסרטים רבים ולמעשה הפך לסמלה של צרפת.

כרטיסים למגדל אייפל

יש כמה סוגים אופציות לקנות כרטיסים למגדל אייפל, הבאנו לכם את האופציות המרכזיות לרכישה וגם קופון הנחה, דרך אתר Tiqets הקלידו קוד קופון TRAVPARIS.

  • יש לבחור את חלון הזמן שאתם מגיעים בו למגדל.
  • שעות פתיחה: 9:30-22:30
  • כתובת: 41 Avenue de la Bourdonnais, 75007, Paris
  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש! לא תמיד תוכלו להזמין במקום ויש תורים גדולים.

סוג כרטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

  •  מגדל אייפל.

  •  גישה לקומה 2.

  • כולל מעלית.

€52

  • מגדל אייפל.

  •  גישה לפסגה.

  • גישה לקומה 2.

  • מדריך צמוד.

  • כולל מעלית.

€79

  •  מגדל אייפל.

  •  גישה לקומה 2.

  • שייט על הסיין.

  • ללא מעלית.

€79

€57

  • עבור כרטיסים משולבים לשייט בסיין + אייפל יש הנחה, שימו לב שכרטיסים אלו הם ללא מעלית.
  • עבור הזמנת כרטיס עם מדריך יש עדיפות ולכן תמצאו יותר חלונות זמן.
  • בכניסה רגילה למגדל אייפל לקומה 2 + מעלית, תצטרכו להזמין מראש עקב ביקוש, אין הרבה חלונות זמן.

צירפנו לכם גם תמונה להבנה של מבנה המגדל ולאן אפשר להגיע, מומלץ לכל הפחות לקחת כרטיסים לקומה 2:

כרטיסים למגדל אייפל

כרטיסים לאייפל דרך Getyourguide

אופציה נוספת להזמנת הכרטיסים היא דרך חברת הכרטיסים הבין לאומית והידועה של האייפל Getyourguide, בדרך כלל המחירים קצת יותר יקרים מאתר tiqets אבל לא תמיד ושווה לבדוק:

להזמנת כרטיס דרך Getyourguide לחצו כאן

כרטיס משולב לאייפל – פריז סיטי פאס

אפשר גם לקנות כרטיס משולב שכולל גם את מגדל אייפל, מוזיאון הלובר ושייט על הסיין (3 האטרקציות הכי פופלריות). מחיר הכרטיס הוא בממוצע 85$ ולמעשה חוסך לכם 10% אם הייתם לוקחים כל אטרקציה בנפרד.

להזמנת כרטיס סיטי פאס לחצו כאןכרטיס סיטי פאס למגדל אייפל

טיפים למטיילים במגדל לפני הגעה

הבאנו לכם כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור לפני שאתם מגיעים!

  • קנו את הכרטיסים לאייפל מראש: כדי להימנע מתורים ארוכים, מומלץ לרכוש כרטיסים באינטרנט מראש.זה יעזור לכם לתכנן את הטיול בעיר בצורה טובה ויעילה.
  • בחרו שעה טובה: מגדל אייפל יכול להיות עמוס מאוד, אז עדיף לבחור זמן שבו צפויים להיות פחות אנשים. שעות הבוקר המוקדמות וסוף היום פחות עמוסים.
  • בדקו את מזג האוויר: הנופים הנשקפים מהמקום מרהיבים, אך לעיתים נדירות עשויים להיות מוסתרים בערפל. בדקו את התחזית לפני שאתם מבקרים ותכננו בהתאם.
  • היו מוכנים לבדיקות ביטחוניות: הוא יעד תיירותי פופולרי, אז צפו לעבור בדיקה ביטחונית לפני שאתם נכנסים. זה עשוי להיות כרוך בבדיקות של תיקים, גלאי מתכות, ואפילו בדיקה פיזית.
  • התלבשו כראוי: מגדל אייפל הוא אטרקציה חיצונית, אז התלבשו בהתאם. נעליים ושכבות נוחות מומלצות, במיוחד בחודשים הקרים יותר.
  • כבדו את הכללים: ישנם כללים שהמבקרים חייבים לציית אליהם בזמן שהם נמצאים במגדל. חלקם כוללים שאסור לעשן, לא לנסות לברוח מהמבנה ושאסור לטפס על שום מקום במבנה.
  • תיהנו מהנוף: הקפידו לקחת את הזמן כדי להעריך את הנופים המדהימים ממרומי המגדל. זו חוויה של פעם בחיים שלא תרצו לפספס וכמובן שלא לשכוח לצלם תמונות!
  • חסכו זמן ועמידה בתור, שריינו מקום למגדל אייפל מראש:

מגדל אייפל פריז – אתם שואלים אנחנו עונים

החלטנו לעשות לכם קצת סדר עם השאלות הנפוצות של מבקרים במגדל – ותשובות:

  1. הקומה הראשונה: בקומה הראשונה מוצגת תערוכה המוקדשת לגוסטב אייפל, מעצב המגדל, ולהיסטוריה של האנדרטה. תוכלו גם ליהנות מתצוגות אינטראקטיביות, רצפת זכוכית ונופים מדהימים של פריז.
  2. הקומה השנייה: הקומה השנייה של המגדל מציעה נופים פנורמיים עוצרי נשימה של פריז מגובה של 115 מטר מעל פני הקרקע. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות לאוכל מהמסעדות הפנימיות.
  3. הקומה העליונה: הקומה העליונה  היא למעשה מרפסת התצפית הגבוהה ביותר באירופה, המציעה נוף פנורמי של פריז מגובה של 276 מטר מעל פני הקרקע.
  4. המדרגות: למי שמרגיש הרפתקני יותר, ניתן לטפס במדרגות לקומה הראשונה או השנייה של המגדל. המדרגות מציעות פרספקטיבה ייחודית על מבנה המגדל ויכולות להוות אימון נהדר.
  5. המעליות: למגדל יש רשת של מעליות שלוקחות אתכם לקומה הראשונה, השנייה והעליונה של המגדל. המעליות מציעות דרך חלקה ויעילה להגיע לראש המגדל וליהנות מהנופים המדהימים של פריז.

כן, מומלץ מאוד לקנות כרטיסים למגדל אייפל מראש כדי להימנע מתורים ארוכים וזמני המתנה. חשוב לציין שבשיא עונת התיירות, הכרטיסים עלולים להימכר במהירות, ולכן עדיף להזמין זמן רב מראש.

הוא ממוקם ברובע השביעי של פריז. רובע זה, המכונה גם פאלה-בורבון, ממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסיין והוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בפריז.  הרובע ה-7 הוא מקומם של אתרים  מפורסמים רבים אחרים, כולל Les Invalides ומוזיאון ד'אורסיי, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

המבנה פתוח בכל יום במהלך השנה, והזמן הטוב ביותר לבקר בו תלוי בהעדפות האישיות שלכם. אנשים רבים מעדיפים לבקר מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה כאשר תפוסת הקהל נמוכה יותר והמגדל מואר ונוצץ. עם זאת, אם תרצו לראות את הנוף באור יום, עדיף לבקר במהלך היום. הזמנים העמוסים ביותר לביקור הם במהלך חודשי הקיץ והחגים ובשעות הצהריים.

יש שלושה מפלסים, וניתן לטפס במדרגות או לעלות במעלית לכל מפלס. לוקח בערך 10 דקות לעלות במדרגות למפלס הראשון, עוד 30 דקות לעלות למפלס השני, ועוד 30 דקות לעלות לפסגה. אם תעלו במעלית, זה לוקח בערך 2-3 דקות להגיע לכל קומה.

כן, אתם יכולים לצלם תמונות. למעשה, זהו אחד מהאתרים המצולמים ביותר בעולם. עם זאת, שימו לב שיש אזורים מסוימים שבהם אסור לצלם, כמו בתוך המעליות או במדרגות.

  • מאמצע יוני עד תחילת ספטמבר: המגדל פתוח כל יום מ-9:00 עד 00:45.
  • בשאר ימות השנה: המגדל פתוח כל יום בין השעות 9:30-23:45. עם זאת, שימו לב כי שעות פתיחה אלו עשויות להשתנות עקב תנאי מזג האוויר או נסיבות בלתי צפויות אחרות.

ישנן מספר דרכים להגיע למגדל אייפל, תלוי מאיפה אתם מגיעים ובאיזה תחבורה:

אם אתם כבר בפריז, הדרך הנוחה ביותר להגיע למקום היא באמצעות המטרו. אפשר לקחת קו 6 ולרדת בתחנת Bir-Hakeim שנמצאת ממש ליד המגדל. לחילופין, תוכלו לקחת קווים 6 או 9 ולרדת בתחנת Trocadéro, שנמצאת במרחק הליכה קצר מהמגדל.

אפשרות נוספת היא לקחת אוטובוס או מונית . ישנם מספר קווי אוטובוס שעוברים ליד המגדל, כולל קווים 42, 69, 82 ו-87. מוניות זמינות רבות גם בפריז, ותוכלו לעלות על אחת מהן בקלות ברחוב או להשתמש באפליקציית שיתוף נסיעות כמו אובר.

אם אתם מגיעים מחוץ לפריז, תוכלו לקחת רכבת לאחת מתחנות הרכבת המרכזיות של העיר, כמו Gare du Nord, ולאחר מכן לקחת מטרו או מונית משמה. ניתן גם לקחת מונית או אוטובוס הסעות ישירות משדה התעופה למגדל.

להלן כמה אטרקציות פופלריות שסמוכות למגדל:

  1. שאמפ דה מארס: הפארק הציבורי הגדול המקיף את המגדל זה מקום נהדר להירגע, לעשות פיקניק  עם גבינות ויין או לעשות סיור.
  2. נהר הסיין: נהר הסיין זורם ממש ליד מגדל אייפל ומציע סיורי סירה ציוריים, הפלגות ארוחת ערב והזדמנויות לסיורים.
  3. מוזיאון ברנלי: מוקדש לאמנות ולתרבות של תרבויות רחוקות. כולל למעלה מ-300,000 חפצים מאפריקה, אסיה, אוקיאניה ואמריקה.
  4. מוזיאון ד'אורסיי: מוזיאון שממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסיין וכולל אוסף מרשים של אמנות אימפרסיוניסטית ופוסט-אימפרסיוניסטית.
  5. אינוולדס: קומפלקס מבנים שמכיל מספר מוזיאונים ומונומנטים, כולל המוזיאון הצבאי (Musee de l'Armee) וקבר נפוליאון בונפרטה.
  6. פאלה דה טוקיו: מוזיאון לאמנות עכשווית.
  7. בית הספר הצבאי: בית ספר צבאי היסטורי ממוקם ממש מעבר לרחוב מהשאנז דה מארס וכולל ארכיטקטורה ייחודית וגנים יפים.
  8. טרוקדרו: כיכר גדולה מעבר לנהר הסיין מציעה נופים מאוד יפים של המגדל ותוכלו לעשות בה תמונות נהדרות.

מפת ניווט למגדל:

4.7/5 - 36 הצבעות

חוות דעת טרוול פריז

ארכיטקטורה ועיצוב
מתאים לילדים
תחזוקה ונגישות
מיקום
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

ללא ספק טור אייפל נחשב לאטרקציה הכי מוכרת בפריז ולא סתם, הארכיטקטורה המדהימה, הנוף שנשגב ממנו והאזור השוקק חיים הופכים אותו ליעד התיירות מספר 1 בעיר.

כתבות אחרונות

Back to top button
×