מגזין פריז

מרכז פריז – מלונות והמלצות למטייל במרכז העיר ששווה להכיר

בכל הנוגע לטיול בעיר פריז, בחירת המלון המתאים באזור המרכז יכולה לשפר משמעותית את חווית הטיול. מרכז פריז, הוא למעשה מקום תוסס של תרבות, היסטוריה והמון אפשרויות אוכל שמציע שפע של אפשרויות מלונות ואטרקציות למטיילים. מדריך זה יספק לכם סקירה מקיפה של אפשרויות מלונות שונות במרכז פריז וגם אטרקציות ודברים לעשות ששווה להכיר.

מרכז פריז למטייל

מרכז פריז, המכונה לעתים קרובות הלב של עיר האורות, הוא מקומם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בעולם, כמו מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדאם וגן הטווילרי. אזור זה הוא לא רק נהדר למטיילים אלא גם עדות להיסטוריה העשירה ולמורשת האמנותית של צרפת.

איך נבחר מלון במרכז פריז?

בעת בחירת מלון במרכז פריז, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

  • מיקום: קרבה לאטרקציות מרכזיות ולתחבורה ציבורית.
  • תקציב: אנחנו רוצים מלונות יוקרה? מלונות זולים?
  • שירותים: מאפיינים חיוניים כגון Wi-Fi, אפשרויות ארוחת בוקר ושירות חדרים.
  • סגנון:  עיצוב מודרני או שאנחנו מעדיפים עיצוב פריזאי קלאסי.
  • ביקורות: משוב מטיילים ודירוגים שמבוסס על הקהל הישראלי.

מלונות מומלצים במרכז פריז

אז החלטנו לעשות לכם סדר ולהציג לכם את רשימת 5 המלונות המומלצים בבוקינג במרכז פריז. בסקירה שלנו בדקנו המלצות של ישראלים, קרבה למקומות מרכזיים ותחבורה, תמורה טובה למחיר ושירותים שכל ישראלי צריך, בואו נצא לדרך!

1. מלון לה מוריס – מלון יוקרה

לה מוריס משקיף על גן טווילרי ומשלב קסם היסטורי עם אלגנטיות מודרנית. החדרים שלו מציעים נופים מדהימים של העיר, והמסעדה שלו מתהדרת בכוכבי מישלן, מה שהופך אותו למומלץ, יש את כל הפסילטיס האפשריים, מחיר ללילה לזוג מתחיל מ-5,000 ש”ח והוא מתאים למי שמחפש חופשה יוקרתית בעיר.

2. מלון סו

מלון חדש ונהדר שיש בו גם חניה, מרכז ספק ומסעדה, בריכה מקורה וחדר כושר. הוא שוכן ברובע ה-4 ויש אופציה גם להזמין חדר משודרג עם מרפסת. קרוב מאוד למרכז פומפידו המפורסם ובמחיר יחסית לא יקר למלון 5 כוכבים.

3. מלון לה פרסביטר

עוד מלון ששוכן במרכז העניינים ובמרחק של 250 מטר בלבד ממרכז פומפידו (מרכז עם חנויות, מסעדות ועוד) החדרים מעוצבים היטב וגם מתחוזקים, יש אופציה לשלב ארוחת בוקר (למרות שעם שפע המסעדות אנחנו ממליצים לאכול בחוץ) המחיר ללילה מתחיל מ-800 ש”ח שזה יחסית זול למלון מסוג זה והוא גם במרחק של 3 דקות הליכה ממטרו (Chatelet)

4. מלון דה רובה

מלון במרכז פריז ברובע המארה (היהודי) המפורסם. הוא במרחק של 2 דקות ממטרו, יש אופציה לארוחת בוקר והוא ממש שוכן בלב העניינים באזור של מסעדות, ברים ותחבורה. פופלרי מאוד בקרב ישראלים ובמחיר זול מאוד לאזור.

5. מלון בסט ווסטרן

מלון נהדר ששוכן באזור נוטדרדאם ואוניברסטיאת סורבון. מדובר על מלון אקולוגי (ללא עישון) והוא מתחוזק היטב. יש אופציה לארוחת בוקר על בסיס אורגני והוא קרוב לשוק הלטיני, בתי קפה ומוזיאונים.

 

מוזיאונים במרכז פריז

פריז היא ביתם של כמה מהמוזיאונים והגלריות המפורסמים ביותר בעולם. להלן שלושת המקומות המובילים ששווה להכיר:

1. מוזיאון הלובר

מוזיאון הלובר הוא מוזיאון האמנות הגדול בעולם ומונומנט היסטורי בפריז. זהו מקומם של אלפי יצירות אמנות, כולל המונה ליזה והוונוס דה מילו. האוסף העצום של המוזיאון משתרע מתרבויות עתיקות ועד אמצע המאה ה-19, מה שהופך אותו לביקור חובה עבור חובבי אמנות והיסטוריה.

מוזיאון הלובר פריז - כרטיסים ומידע למטייל
תצלום הלובר מבחוץ עם פירמדית הזכוכית המפורסמת.

2. מוזיאון אורסיי

מוזיאון אורסיי הוא פנינה נוספת בלב פריז. מוזיאון השוכן בתחנת רכבת לשעבר, ידוע באוסף יצירות המופת האימפרסיוניסטיות והפוסט-אימפרסיוניסטיות שלו. יצירות של אמנים כמו מונה, רנואר, ואן גוך מוצגות כאן, מה שהופך אותו לגן עדן לחובבי אמנות.

3. מרכז פומפידו

מרכז פומפידו,  הוא מרכז תרבותי המאכלס את המוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית. ידוע באוסף הנרחב של אמנות מודרנית ועכשווית, כמו גם בתערוכות החדשניות שלו. הגג מציע גם נוף מדהים של פריז, מה שמוסיף לחוויה הכוללת ואפשר לעשות באזור תמונות נהדרות.

קניות במרכז פריז – מה מומלץ?

כשזה מגיע לקניות בפריז, מרכז העיר הוא מקום נהדר של ממצאים ייחודיים ואופנה יוקרתית. שניים מיעדי הקניות הפופולריים ביותר הם לה מארה, שאנז אליזהוסן ז’רמן דה פרה וזו הסיבה לכך:

לה מארה

לה מארה הוא רובע היסטורי בפריז שידוע בסצנת הקניות שלו. במקום תוכלו למצוא הכל מבגדי וינטג’ ועד לטרנדים האופנתיים האחרונים. האזור הוא גם מקומם של בוטיקים קטנים רבים שמוכרים פריטים ייחודיים בעבודת יד. בין אם אתם מחפשים בגד חדש, מתנה לחבר, או סתם רוצים להסתובב באזור עם חנויות, לה מארה הוא יעד שחובה לבקר בו.

לקריאה נוספת קראו את הכתבה: לה מארה 

סן ז’רמן דה פרה

סן ז’רמן דה פרה היא יעד קניות פופולרי נוסף בלב פריז. האזור י דוע בבוטיקים היוקרתיים שלו ובחנויות האופנה היוקרתיות שלו. כאן תמצאו כמה ממותגי האופנה המפורסמים בעולם, כמו גם מבחר של חנויות עיצוב ועתיקות יוקרתיות לבית. אם אתם מחפשים חווית קניות יוקרתית, סן ז’רמן דה פרה הוא המקום ללכת אליו.

השאנז אליזה

השאנז אליזה הוא אחד הרחובות המפורסמים בעולם. זוהי שדרה רחבה ועטורת עצים המשתרעת על פני כמעט שני קילומטרים, המחברת בין כיכר הקונקורד לשער הניצחון. ברחוב תמצאו בתי הקפה, חנויות יוקרה ותיאטראות. הוא גם המיקום של המצעד הצבאי השנתי של יום הבסטיליה, המצעד הצבאי המשמעותי ביותר באירופה.

מרכז פריז
אזור השאנז אליזה במרכז העיר

 

4.9/5 - 7 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×