מגזין פריז

פריז בארבעה ימים – ככה תוציאו את המירב מהטיול שלכם

אם יש לכם רק ארבעה ימים בפריז, אתם עשויים להרגיש קצת בלחץ כדי להספיק לעשות דברים. עם זאת, עם מסלול מתוכנן היטב וכמה עצות טובות, תוכלו להפיק את המרב מהטיול הקצר שלכם לעיר האורות. במאמר זה נדריך אתכם דרך אתרי החובה, פנינים נסתרות וחוויות מקומיות שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

פריז בארבעה ימים – המדריך למטייל

אז יוצאים לדרך, אלו הן ההמלצות לטיול 4 ימים בפריז – יום אחרי יום!

יום 1: גילוי ציוני הדרך האייקוניים של העיר

ביום הראשון נעשה טיול אל אתרי התיירות שאסור לפספס בעיר והם:

מגדל אייפל: חוויה פריזאית קלאסית

אין טיול לפריז שלם בלי ביקור במגדל אייפל. התחילו את היום שלכם עם טיול סביב שאנז דה מארס, הפארק המקיף את המגדל, וצלמו כמה תמונות בלתי נשכחות של ציון דרך פופלרי זה. ניתן גם לעלות לראש המגדל לתצפית מהממת על העיר.

שאנז אליזה: טיול בשדרה המפורסמת בעולם

לאחר שראיתם את מגדל אייפל, פנו אל השאנז אליזה, אחת השדרות המפורסמות ביותר בעולם. צאו לטיול נינוח בשדרה, והתפעלו מהחנויות היוקרתיות, בתי הקפה והתיאטראות. תוכלו גם לבקר בשער הניצחון, הממוקם בקצה השדרה, לתצפית נהדרת נוספת על פריז.

מוזיאון הלובר: גלו  אוסף האמנות המפורסם ביותר בעולם

מוזיאון הלובר הוא ביתם של כמה מאוספי האמנות המפורסמים ביותר בעולם, כולל המונה ליזה, הניצחון המכונף של סמותרקה, ו-ונוס דה מילו. בלו את אחר הצהריים בחקר המוזיאון העצום הזה, תוך התבוננות בארכיטקטורה המרשימה והתפעלות מהאמנות.

אל תשכחו לנשנש על הדרך גם במאפיה טובה (יש בכל מקום)

יום 2: חווית תרבות והיסטוריה פריזאית

ביום השני לטיול בפריז, נגלה אתרים ורובעים שכיף להסתובב בהם, לקנות מזכרות וגם לנשנש משהו טעים:

מונמארטר: שכונה בוהמית עם נוף

התחילו את היום שלכם במונמארטר, שכונה בוהמית הידועה במורשת האמנותית שלה ובנופים המדהימים של העיר. טפסו עד לבזיליקת Sacré-Cœur לנוף פנורמי של פריז, ותשוטטו ברחובות הצרים שלאורכם סטודיואים של אמנים, בתי קפה ובוטיקים.

סאנט-שאפל: פנינה נסתרת של אדריכלות גותית

ממוקם על איל דה לה סיטה, Sainte-Chapelle הוא פנינה נסתרת של אדריכלות גותית. חלונות הוויטראז’ המדהימים של הקפלה הם חובה לראות, ויוצרים קליידוסקופ של צבעים בתוך הכנסייה. הקדישו זמן להתפעל מהפרטים המורכבים של הארכיטקטורה וההיסטוריה של הקפלה.

הרובע הלטיני: השכונה הכי עתיקה בפריז

הרובע הלטיני היא השכונה העתיקה ביותר של פריז, הידועה ברחובות המתפתלים, הארכיטקטורה ההיסטורית וחיי הסטודנטים התוססים שלה. בקרו באוניברסיטת סורבון, חקרו את הרחובות מימי הביניים של ה-Quartier Latin, ונסו מאכלים מקומיים באחת מהמסעדות הרבות של השכונה.

יום 3: להירגע וליהנות מאורח חיים פריזאי

ביום השלישי ננוח קצת מכל הסיבובים ונהנה מהאווירה הפריזאית:

גני לוקסמבורג: נווה מדבר ירוק במרכז העיר

נברח קצת מההמונים והרעש עם ביקור ב-Jardin du Luxembourg, פארק שליו בלב פריז. טיילו בגני הנוי, התפעלו מהמזרקות והפסלים, או שכרו כיסא וקראו ספר בצל.

שייט על הסיין

נהר הסיין המפורסם נחשב לאחת מהאטרקציות הטובות ביותר של פריז, קחו של שיט נינוח עם או בלי ארוחת ערב וגלו את ציוני הדרך המפורסמים של העיר מזווית שונה. ניתן לאחר השייט לקפוץ לשכונת סנט מרטין ולהסתובב באזור (מסעדות וחנויות) Saint-Martin

יום 4: קצת תרבות וקניות

התחילו בביקור בקתדרלת נוטרדאם, יצירת מופת של אדריכלות גותית. לרוע המזל, הקתדרלה ספגה נזק חמור בשריפה בשנת 2019, כך שאולי לא תוכלו להיכנס פנימה, אבל החלק החיצוני עדיין מרשים.

לאחר הביקור בקתדרלה אנחנו ממליצים לקפוץ לגלארי לאפייט, אחד מהקניונים היפים ביותר בעולם שבו תוכלו למצוא מגוון עצום של מותגי יוקרה וגם מקומיים (המחירים לא זולים אבל אפשר למצוא מציאות)

מלונות מומלצים לטיול של כמה ימים בפריז

הבאנו לכם גם 3 המלצות ששווה להכיר ללינה בעיר ולשקול בטיול שלכם, ההמלצות מבוססות על מיקומים, חוות דעת מבקרים ופופולריות בקרב מטיילים ישראלים בפריז!

1. מלון הנרי

מלון חביב מאוד ובוטיקי שמתאים לזוגות, יושב ברובע החמישי ליד קתדרלאת נוטראדאם, יש אופציה להזמנת ארוחת בוקר, מעוצב באווירה פריזאית קלאסית ויתן לכם לחוות את פריז האמיתית.

2. מלון נובוטל

מלון 4 כוכבים בעיצוב מודרני שיושב על תחנת המטרו וליד מוזיאון הלובר. תוכלו להזמין לינה על בסיס ארוחת בוקר ומגוון רחב של סוגי חדרים לזוג או משפחות, המחירים יחסית נוחים והוא מאוד פופולרי בקרב ישראלים.

3 מלון לג’נד סנט ג’רמן

מלון חביב מאוד שנמצא קרוב לגני לוקסמבורוג, תחנת מטרו וליד המונפראנס. המחיר יחסית נוחים ויש אופציה להזמין חדרים עם מרפסות למי שאוהב.

האם זה המסלול הכי מומלץ לפריז בארבעה ימים?

זוהי ההמלצה שלנו לטיול וכמובן שאתם יכולים להתאים את הטיול שלכם כראות הינכם, נסו לשלב בטיול אתרים פופלריים וגם מקומות שבהם אפשר לטייל רגלית ולהסתובב מה שיהפוך את החוייה שלכם בעיר למיוחדת מאוד.

ואם אתם כבר מטיילים בפריז – חייבים כמובן לקפוץ לדיסנילנד! לכל המידע וכרטיסים לדיסנילנד פריז בהנחה לחצו כאן.

4.7/5 - 51 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×