קניות ושופינג בפריז

קניות בפריז – מרכזי שופינג וכל ההמלצות ששווה להכיר !

אז אנחנו מחפשים איפה לעשות קניות בפריז ואוכלים את הראש. לעיר המדהימה הזו יש המון מה להציע ולכל אחד. הבאנו עבורכם את מרכזי הקניות הכי טובים, קניונים, שווקים ורחובות קניות ששווה לכם להכיר בעיר.

רחובות ואזורי קניות בפריז

נתחיל על הרחובות הכי פופלריים והאזורים שכדאי לזכור.

1. שדרת שאנז אליזה

Champs Élysées – היא ללא ספק אחד מרחובות הקניות המפורסמים ביותר בפריז. ממוקמת ממש בלב העיר, האזור בגודל של מעל 2 קילומטר, החל משער הניצחון וכלה בכיכר הקונקורד. השדרה היא ביתם של כמה ממותגי היוקרה היוקרתיים בעולם כמו לואי ויטון, גרלן וקרטייה. יש גם המון בתי קפה, מסעדות ותיאטראות, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבלות בו יום בקניות ולגלות את העיר.

הרחוב המרכזי של שאנז אליזה.

2. סנט אונור

Rue du Faubourg Saint-Honoré  – הוא עוד רחוב קניות פופולרי בפריז, הידוע בבוטיקי האופנה היוקרתיים שלו ובחנויות המעצבים שלו. ממוקם ברובע ה-8 של פריז, ברחוב תמצאו מותגים כמו הרמס, שאנל ולנווין. בנוסף יש גם כמה גלריות לאמנות, חנויות עתיקות ומלונות יוקרה.  יעד חובה לכל מי שמחפש אופנה יוקרתית וקניות של מותגי יוקרה.

3. ריבולי

Rue de Rivoli – הוא רחוב קניות הומה הממוקם בלב פריז, המשתרע מפלאס דה לה קונקורד ועד הוטל דה ויל. זהו אחד מרחובות הקניות העתיקים והאיקוניים ביותר בפריז, עם היסטוריה מתחילת המאה ה-19. הרחוב עמוס בחנויות כלבו, חנויות בוטיק ובתי קפה. Rue de Rivoli הוא יעד אידיאלי עבור חובבי קניות המחפשים שילוב של אופנה יוקרתית ומותגי אופנה במחירים סבירים.

4. לה מארה

Le Marais –  שכונה היסטורית הממוקמת ברובע ה-3 וה-4 של העיר ברחוב יש ריצוף נהדר ואזור הליכה טוב, בניינים ישנים וחנויות אופנתיות. תגלו במקום בוטיקי אופנה יוקרתיים, חנויות וינטג’ וחנויות אומנות. Rue des Francs-Bourgeois ו-Rue des Rosiers הם כמה מרחובות הקניות הפופולריים ביותר בלה מארה, עם חנויות שמוכרות הכל, החל מבגדים, תכשיטים ואומנות, בנוסף תמצאו מסעדות כשרות ושל שפים ישראלים גם כמו המיזנון ו”לה פלאפל”.

5. שדרת מונטן

Avenue Montaigne –  הוא רחוב קניות יוקרתי הממוקם ברובע ה-8 של פריז. תמצאו בו בויטקי אופנה היוקרתיים וחנויות מעצבים. מותגים מוכרים  כמו דיור, שאנל ולואי ויטון.

6. כיכר ונדום

Place Vendôme – כיכר ונדום היא כיכר היסטורית הממוקמת ברובע הראשון של פריז. הכיכר ידועה בבוטיקים היוקרתיים, חנויות התכשיטים והשענים היוקרתיים שבה.

קניות בפריז והמלצות שופינג
אזור כיכר ונדום

קניונים בפריז – כל המומלצים

חוץ מאזורי הקניות והרחובות, בפריז יש גם קניונים שווים במיוחד שישדרגו לכם את חווית השופינג בעיר, זו הרשימה ששווה להכיר.

1. גלרי לאפייט

Galeries Lafayette –  הוא אחד ממרכזי הקניות המפורסמים והיוקרתיים ביותר בפריז, הממוקם בלב העיר בשדרות האוסמן. הבניין עצמו הוא יצירת מופת של ארכיטקטורה, הכולל כיפת זכוכית מדהימה המכסה את האטריום המרכזי. הקניון מציע מגוון עצום של מותגי מעצבים ומותגי יוקרה, כולל לואי ויטון, שאנל ודיור. יש גם אולם אוכל גורמה בקומת הקרקע, מקום טוב גם לשופינג וגם לתמונות.

כתובת: 40 Bd Haussmann, 75009 Paris

גלארי לאפייט
גלארי לאפייט – מרכז קניות עצום לבגדים ואקססוריז.

2. לה בון מרשה

Le Bon Marché – היא חנות כלבו יוקרתית שקיימת מאמצע המאה ה-19. הקניון ממוקם באזור Saint-Germain-des-Prés וכולל מבחר מרשים של מותגי יוקרה, ביניהם גוצ’י, פראדה ואיב סן לורן. החנות ידועה גם בארכיטקטורה המרשימה ובעיצוב הפנים המדהים שלה.

כתובת: 24 Rue de Sèvres, 75007 Paris

3. פרינטמפס

Printemps – הוא עוד קניון פריזאי אייקוני, הממוקם רק כמה צעדים מגלרי לאפייט. הקניון כולל מגוון רחב של מותגים יוקרתיים, כולל כריסטיאן לובוטין, פנדי וג’יבנשי. הבניין עצמו הוא יצירת אמנות, עם חזית ארט נובו מדהימה ועיצוב ייחודי.

 כתובת: 64 Bd Haussmann, 75009 Paris

4. פורום דה האל

Forum des Halles – קניון גדול הממוקם במרכז פריז, ליד מוזיאון הלובר. הקניון כולל יותר מ-180 חנויות ומסעדות, כולל מותגים פופולריים כמו H&M ו-Zara. הקניון מציע גם מגוון פעילויות פנאי, לרבות קולנוע ובריכת שחייה.

כתובת: 101 Porte Berger, 75001 Paris

חנות בקניון פורום דה האל:

5. בוגרנל

Beaugrenelle – הוא קניון מודרני הממוקם ברובע ה-15 של פריז. הקניון מציע מגוון מותגי רחוב פופולריים, כולל Sephora, H&M ו-Zara, כמו גם סופרמרקט גדול ובית קולנוע. הקניון מתהדר גם בנופים מדהימים של מגדל אייפל ונהר הסיין.

כתובת: 12 Rue Linois, 75015 Paris

6. איטלי דו

Italie Deux – ממוקם ברובע ה-13 של פריז. הקניון כולל יותר מ-130 חנויות ומסעדות, כולל מותגים פופולריים כמו מנגו, נייקי ו-The Body Shop. הקניון מציע גם מגוון פעילויות פנאי, לרבות קולנוע ובאולינג.

כתובת: 30 Av. d’Italie, 75013 Paris

7. כפר לה ואלי

La Vallée Village – קניון אאוטלט יוקרתי הממוקם ממש מחוץ לפריז, ליד דיסנילנד פריז. הקניון כולל יותר מ-110 מותגי יוקרה, כולל ארמני, ג’ימי צ’ו ובורברי, כולם במחירים מוזלים. הקניון מציע גם מגוון מסעדות ובתי קפה, מה שהופך אותו ליעד מושלם לטיול יום מחוץ לעיר.

כתובת: 3 Cr de la Garonne, 77700 Serris

לה ואלי – אזור אאוטלט כיפי ויפה (וזול!)

שווקים בפריז

הקניות בפריז לא מסתכמות רק בקניונים וחנויות ויש לעיר מגוון רחב של שווקים להציע לכם בצבעים וריחות מיוחדים וחוויות שוק אירופאית אותנטית. להלן הרשימה של מקומות השוק הכי טובים שיש לפריז להציע.

1. שוק בסטיל

Marché Bastille – ממוקם באזור הבסטיליה, שוק זה הוא אחד השווקים הגדולים והפופולריים בפריז. הוא כולל למעלה מ-100 דוכנים שמוכרים הכל מתוצרת טרייה, פרחים, גבינות ומוצרי מאפה ועד בגדים, אביזרים ואומנות.

2. שוק אנפאנט

Marché des Enfants Rouges – נמצא  ברובע המארה והוא השוק המקורה העתיק ביותר בפריז. הוא מציע מגוון דוכני מזון המגישים מאכלים מהמטבח הצרפתי המסורתי, כמו גם מאכלים בינלאומיים כגון יפני, לבנוני ומרוקאי.

3. שוק דליגר

Marché d’Aligre – שוכן ברובע ה-12, שוק זה מציע שילוב של תוצרת טרייה, פרחים ועתיקות. יש בו גם מדור שוק פשפשים בו תוכלו למצוא בגדי וינטג’, ספרים ופריטים ייחודיים אחרים.

4. שוק סיינט ג’רמן

Marché Saint-Germain – שוק מקורה  בלב שכונת סן-ז’רמן וכולל למעלה מ-40 דוכנים המוכרים מגוון תוצרת טרייה, בשרים, גבינות ופירות ים. יש בו גם מרתף יינות בו תוכלו לטעום ולקנות יינות מאזורים שונים בצרפת.

5. שוק פוקס

Marché aux Puces de Saint-Ouen – נמצא בפאתי הצפון של פריז, שוק הפשפשים שנחשב לאחד הגדולים בעולם. תמצאו בו מבחר עצום של עתיקות, בגדי וינטג’ ורהיטים.

6.שוק ביולוג’י

Marché Biologique Raspail – נמצא ברובע ה-6 ומוקדש לתוצרת אורגנית. הוא כולל למעלה מ-50 דוכנים המוכרים פירות, ירקות, בשרים, גבינות ומוצרים אורגניים אחרים.

7. השוק הביתי

Marché des Quatre Saisons – שוכן ברובע ה-5 וידוע במוצרי המזון המלאכותיים שלו כמו ריבות, דבש ושמן זית. הוא מציע גם מגוון של מוצרים טריים ומוצרי מאפה.

8. שוק דה ארט

Marché d’Art et d’Artisanat d’Auteuil – שוק זה ממוקם ברובע ה-16 וכולל למעלה מ-50 דוכנים המוכרים עבודות יד, תכשיטים ויצירות אמנות.

 

4.9/5 - 33 הצבעות
Back to top button
×