קניות ושופינג בפריז

גאלרי לאפייט הקניון הכי זוהר בפריז

גאלרי לאפייט (Galeries Lafayette) היא קניון ענק ומרהיב עין הממוקם בלב פריז. המבנה ההיסטורי והמפואר הופך את חווית הקניות למשהו יוצא דופן למילוני תיריים בעולם. בנוסף לקניות הבלתי נגמרות, גאלרי לאפייט מציעה גם אפשרויות בילוי ופינוקים נוספים – זה כל מה שאתם צריכים להכיר בו:

הכל תחת קורת גג אחת: גאלרי לאפייט בפריז

זה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מגיעים לבקר בקניוןמיקום ואיזור

גאלרי לאפייט ממוקמת בכיכר אופרה (Place de l’Opéra), במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת התחתית אופרה (Opéra). האיזור הסובב את הגאלריה הומה חיים ומציע שפע של בתי קפה, מסעדות ואטרקציות תיירותיות. מהגאלריה קל להמשיך לטיול רגלי לאורך השאנז-אליזה או בפסאז’ הקטנים והציוריים שמקיפים אותה.

חנויות מומלצות

בתוך גאלרי לאפייט תמצאו מגוון גדול של חנויות מובילות לאופנה, קוסמטיקה, ריהוט ומוצרי יוקרה. כמה מהשמות הבולטים שתוכלו למצוא: לואי וויטון, שאנל, גוצ’י, קרטייה, פראדה, מייקל קורס, דיור, לנקום ועוד. גם לאוהבי הספורט והגיימינג יש חנויות ייעודיות כמו נייקי ואדידס. בקומה העליונה נמצאת חנות צעצועים ענקית שמשמחת ילדים ומבוגרים כאחד.

פינוקים וקולינריה

לאחר שקניתם כמה בגדים וצילמתם תמונות, כדאי לפנק גם את הגרון והחיך. בגאלרי יש מסעדות שוות וברמה גבוהה כמו קפה רנואר (Café Renoir), בית קפה מפנק ומרשים במיוחד. תוכלו ללגום קפה או לצרוך ארוחה קלה בסגנון צרפתי אותנטי. בנוסף, תמצאו כאן שפע של בתי קפה קטנים לקפה ומאפה, וכמובן את הפאטיסרי של הגלריה שפיתח לא אחר מאשר אלן דוקאס.

גאלרי לאפייט הקניון הכי זוהר בפריז - אזור הפנים ומדריך
אזור הפנים של הגלריה והקניון

כמה זמן להקצות לביקר בקניון?

הקניון עצמו גדול מאוד  ועשיר בחנויות, אז רצוי להקדיש לו לפחות חצי יום. אם אתם רוצים לבקר גם במספר חנויות ספציפיות, כדאי להקצות יום שלם. בנוסף, שווה לתכנן הפסקות לקפה, ארוחה קלה ואפילו מופע בתיאטרון הגאלרי.

טיפים למטיילים בקניון 

כמה טיפים ששווה להכיר בביקור בקניון גאלרי לאפייט:

  • לבוש מרשם או חצי חגיגי מומלץ – על מנת להרגיש חלק מהאווירה הייחודית.
  • אם אתם מגיעים בחגים/חופשות – כדאי להגיע מוקדם בבוקר כדי להימנע מהצפיפות.
  • הכינו תקציב הולם  – מכיוון שהחנויות הן יוקרתיות וגם ההיצע הקולינרי איכותי ויקר יחסית.
  • בקרו באתר הגאלרי כדי לעדכן את לוח האירועים ולא לפספס הופעות וסיילים.

בשורה התחתונה

גאלרי לאפייט היא קניון יוקרתי וססגוני הממוקם באזור האופרה שבלב פריז. הוא מציע מגוון עצום של חנויות אופנה, קוסמטיקה ומותגי יוקרה בינלאומיים, לצד מסעדות מפנקות ואטרקציות משפחתיות. הגלריה עצמה היא מבנה היסטורי מרשים שהופך את חווית הקניות לבלתי נשכחת.

מומלץ להקדיש לגאלרי לפחות חצי יום אם לא יום שלם, להגיע בלבוש חצי חגיגי, לתכנן תקציב הולם וללוות את הביקור בהפסקות לקפה, ארוחה קלה ואולי אף מופע בתיאטרון המקומי. חשוב לזכור שמדובר במתחם יוקרתי וגדוש בכל עת.

בין אם אתם חובבי קניות, אוהבים לפנק את עצמכם במסעדות רמתיות או סתם לשוטט במתחם קסום זה, ביקור בקניון הוא חוויה שאסור לפספס בפריז.

4.8/5 - 6 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×