אטרקציות מומלצות בפריזמוזיאונים בפריז

מוזיאון הלובר פריז

יום טיול במוזיאון הלובר של פריז (Musée du Louvre) יכול להיות חוויה נהדרת, בעיקר לחובבי האמנות והתרבות וגם לסתם מי שרוצה להצטלם עם המונה ליזה ולעלות לסטורי. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום. איך מגיעים, שעות פתיחה, הזמנת כרטיסים (יש לנו גם קופון נחמד בשבילכם) וטיפים חשובים שכדאי לדעת לפני ההגעה!

מוזיאון הלובר פריז מידע למטייל

מוזיאון הלובר, הממוקם בפריז. הוא אחד המוזיאונים המפורסמים והמתויירים בעולם. המוזיאון נבנה במקור כמבצר במאה ה-12 על ידי המלך פיליפ השני והוסב מאוחר יותר לארמון למלכי צרפת. כיום, הלובר הוא מקומם של למעלה מ-35,000 יצירות אמנות, כולל כמה מהיצירות המפורסמות והמיוחדות ביותר בהיסטוריה.

אוסף הלובר כולל אמנות מכל רחבי העולם, כולל חפצים מצריים, יוונים, רומיים ואסלאמיים, כמו גם ציורים, פסלים ואומנויות דקורטיביות מאירופה ואסיה. בין הפריטים המפורסמים ביותר באוסף הם המונה ליזה מאת ליאונרדו דה וינצ’י, הניצחון המכונף של סמוטרקה והוונוס דה מילו.

מוזיאון ד’אורסהכרטיסים למוזיאון הלובר

המוזיאון נחשב לאחד המבוקשים ביותר בפריז ומומלץ לשריין למוזיאון הלובר כרטיסים מראש! מאוד קשה למצוא כרטיס בהגעה למקום ולפעמים הם נתפסים מעל שבוע מראש, כמו כן יש תורים ארוכים בכניסה, לכן כדי לשקול להזמין כרטיס עוקף תורים. הבאנו עבורכם 4 אופציות להזמנה והשוואת מחירי כרטיסים למוזיאון דרך ספקי כרטיסים רשמיים של אטרקציות בפריז:

למזמינים דרך אתר Tiqtes, הבאנו לכם קוד קופון של 5% הנחה על כל הכרטיסים בלעדי לאתר, קוד קופון: TRAVPARIS

#

ספק כרטיסים:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

1

Tiqets

75 ש"ח

2

GTG

69 ש"ח

3

Viator

120 ש"ח

כרטיסים ללובר פריז עם מדריךכרטיסים למוזיאון עם מדריך

אופציה טובה נוספת לביקור במוזיאון עם באמצעות מדריך צמוד שילווה אתכם כ-3 שעות ויתן לכם הסברים על המיצגים שאתם רואים. ההדרכה מתבצעת בשפה האנגלית והמחיר יותר יקר, הכרטיסים עוקפי תורים.

להזמנת כרטיס דרך Tiqets לחצו כאן

להזמנת כרטיס דרך Getyourguide לחצו כאן

להזמנת כרטיס דרך Viator לחצו כאן

 

שעות פתיחה וכתובת של מוזיאון הלובר פריז

  • בימים: ראשון, שני, רביעי, חמישי ושבת המוזיאון פתוח מ- 09:00-18:00 בערב.
  • ביום: שישי המוזיאון פתוח מ-09:00-21:30.
  • ביום שלישי המוזיאון סגור!
  • כתובת: Rue de Rivoli, 75001 Paris

המחלקות של המוזיאון והגלריות

המוזיאון מחולק לשמונה מחלקות אוצרות, כולל ציורים, פסלים ואומנויות דקורטיביות, וכן מחלקות המוקדשות לאמנות אסלאמית, עתיקות המזרח ועתיקות מצריות. כל מחלקה מחולקת לתתי גלריות ועל פי נושאים.

אחת הגלריות המפורסמות ביותר של הלובר היא הגלריה הגדולה, שנמשכת לאורך המוזיאון ישבה כמה מיצירות האמנות האייקוניות ביותר של הלובר, כולל המונה ליזה. הגלריה היא גם ביתם של יצירות מופת איטלקיות רבות אחרות מתקופת הרנסנס, כמו יצירות של מיכלאנג’לו ורפאל.

בנוסף לאוסף הקבוע שלו, הלובר מארח גם תערוכות זמניות לאורך כל השנה. תערוכות אלו מציגות יצירות מאוסף הלובר וכן יצירות מושאלות ממוזיאונים ואוספים אחרים.

 

הארכיטקטורה של הלובר היא גם אטרקציה מרכזית. המוזיאון שוכן בארמון הלובר, אשר נבנה במקור במאה ה-12 והתרחב במשך מאות שנים. פירמידת הזכוכית של הארמון נוספה בשנות ה-80 והפכה לסמל של המוזיאון.

בשורה התחתונה

הלובר מקבל מיליוני מבקרים מדי שנה ונחשב לאחד המוזיאונים המתוירים ביותר בעולם, מומלץ מאוד להזמין כרטיס דיגיטלי מראש כי בהרבה מהמקרים לא ניתן להזמין כרטיס בהגעה עקב עומס תיירים.אנו גם ממליצים לכם להזמין כרטיס עוקף תורים על מנת לא להתייבש בתור.

  • חסכו זמן וכסף – הזמינו כרטיסים עם 5% הנחה, בחרו תאריך ושריינו את המקום שלכם:

שאלות תשובות של מטיילים בלובר פריז

ריכזנו עבורכם שאלות פופלריות של מטיילים במקום ותשובות עליהן שכדאי לדעת:

נכון לשנת 2023 הכניסה למוזיאון לכל מי שמתחת לגיל 18 היא בחינם, לכל מי שמעל גיל זה יש לקנות כרטיס. מומלץ להזמין כרטיס מראש בגלל עומס תורים וחוסר זמינות כרטיסים מעכשיו לעכשיו.

מבחינת הגודל שלו, הוא נחשב לאתר המוזיאון הגדול ביותר מעולם עם שטל של מעל 72,000 מטר מרובע והוא גם מחזיק ביצירות בנות מאות ואלפי שנים מהעת העתיקה.

 

בחלל העצום של המוזיאון תוכלו לצפות במעל 475,000 מיצגים, פסלים וציורים.

כן, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים למוזיאון מראש. מדובר על אחת האתרים העמוסים ביותר בפריז. קנייה מראש תחסוף לכם זמן רב בתורי הכניסה וגם תבטיח את הכניסה שלכם לאתר.

להזמנת כרטיסים למוזיאון לחצו כאן.

יש כמה דרכים נפוצות להגעה למוזיאון:

  1. ברכבת התחתית (מטרו) קחו את הקווים 1 או 7 ותרדו בתחנת "Palais-Royal Musée du Louvre".
  2. באוטובוס: קווים 21, 24, 27, 39, 48, 68, 69, 72, 81, 95 כולם עוצרים ליד הלובר. תחפשו את התחנות "Quai François Mitterrand" או "Pont des Arts".
  3. ברגל: אם אתם מרגישים הרפתקנים, הלובר נמצא במרחק הליכה ממספר אתרים מרכזיים, כמו גני הטюילרי, כנסיית סן ז'רמן ל'וקסרואה, ואפילו קתדרלת נוטרדאם. זו דרך מושלמת לחוות בהליכה מרעננת.
  4. ברכב: אם יש לכם רכב (או אתם מרגישים נדיבים במיוחד ורוצים לשלם למונית), תוכלו להגיע ללובר דרך רחוב Rue de Rivoli או הגדה (Quai) François Mitterrand. פשוט זכרו, חניה בפריז זה לא פחות קשוח מאשר חניה בתל אביב.

ברגע שהגעתם, חפשו את הפירמידה הזכוכית המפורסמת בחצר. זה כמו סימן היכר ענק שצועק: "היי, אתם הגעתם ללובר!" ואם אתם מתקשים למצוא את הכניסה, פשוט עקבו אחרי הקהל. כולם הולכים לאותו מקום!

לסיכום, להגיע ללובר זה כמו הרפתקה בפני עצמה. בין אם אתם בוחרים במטרו, באוטובוס, ברגל או ברכב, המוזיאון הזה שווה את המאמץ. אז תארזו את תחושת ההרפתקנות שלכם, תביאו נעליים נוחות, ותצאו לדרך. הלובר מחכה לכם עם כל האוצרות שלו!

חוות דעת מבקרים:

מוזאון הלובר
4.7
מבוסס על 312492 ביקורות
powered by Google
Kaajal NegiKaajal Negi
11:04 29 Apr 24
הביקור במוזיאון הלובר היה כמו להיכנס לעולם קסום קפוא בזמן. הבניין היה ענק ומהודר, ובתוכו היו המון יצירות אמנות מגניבות מלפני זמן רב. ראיתי ציורים ופסלים מפורסמים שגרמו לי להרגיש מופתע ומאושר. כשהסתובבתי, הבנתי עד כמה אמנות מיוחדת כי היא יכולה לספר סיפורים ולגרום לאנשים להרגיש מחוברים, לא משנה מאיפה הם מגיעים. כשעזבתי את המוזיאון, הרגשתי אסיר תודה על ההזדמנות לראות דברים נפלאים כאלה.
Camila SilvaCamila Silva
23:42 17 Apr 24
אהבנו את זה, זה היה מאוד קסום.מושלם לכל המשפחה
Darian AlexanderDarian Alexander
22:10 15 Apr 24
אחד ממוזיאוני האמנות הגדולים בעולם
HandeHande
16:49 14 Apr 24
תור הכרטיסים ארוך להפליא, בהחלט חייבים לקנות כרטיסים מראש. אפשר להיכנס בחינם עם כרטיס מוזיאון פריז, אבל צריך להזמין מקום מראש, אחרת תצטרכו להמתין בתור ארוך לכרטיסים. הם נותנים לך להיכנס עם משבצות של חצי שעה, אתה לא יכול להיכנס לפני הזמן שלך.חדרי נפוליאון היו סגורים כשהלכנו (אפריל 2024).
anilda grazhdanianilda grazhdani
11:10 01 Apr 24
Mathieu HOTTINMathieu HOTTIN
07:06 01 Apr 24
Alli TAlli T
22:32 23 Mar 24
חובה לבקר בפריז. תכננו מראש, אם רכשתם את הכרטיס באינטרנט, ההרכב זז מהר מאוד. הזמנתי את כרטיס השעה 9 בבוקר שזה הזמן שבו המוזיאון נפתח, ובאמת היה יותר שקט באותה תקופה. לקראת הצהריים נעשה צפוף מאוד. מונה ליזה תמיד צפוף מסביב, אני ממליץ לבקר בזה קודם ואז להסתכל בחופשיות.יש המון תערוכות טובות, רנסנס, מצרים העתיקה, אמנות במזרח התיכון. הרבה מה לראות!
Shahram SiamakpourShahram Siamakpour
23:55 21 Mar 24
חלק מהבית, בלובר!!
Y.I M.RY.I M.R
22:47 21 Mar 24
כמובן שיצירות האמנות שוות את זה. בושה על הצוות, גס רוח, לא משתף פעולה.
Lorena ReyesLorena Reyes
02:58 04 Mar 24
Lilian ReisLilian Reis
02:40 04 Mar 24
Mohd SaleemMohd Saleem
02:39 04 Mar 24
המוזיאון הטוב ביותר
Nektarios LadoukakisNektarios Ladoukakis
00:56 04 Mar 24
harti ningsihharti ningsih
00:31 04 Mar 24
הרבה אנשים
Maria Camila CeballosMaria Camila Ceballos
02:21 05 Feb 24
AlekAlek
00:14 05 Feb 24
ביקור הכרחי במהלך שהותכם בפריז, יש להם אוספים רבים, אז אני ממליץ ללכת ישירות למונה ליזה ולאחר מכן לבחור חדר אחר להתפעל ברוגע מכיוון שהמוזיאון גדול מאוד, אל תנסו לראות הכל בביקור אחד
sacha Csacha C
23:51 04 Feb 24
מעולה מכל הבחינות, אהבתי את זה.מדהים להיות מסוגל לראות יצירות אמנות מפורסמות בעולם במציאות.המוזיאון עצמו יוצא דופן.
Sinem MerpezSinem Merpez
23:46 04 Feb 24
שלטי הכוונה לא ממוקמים היטב, היו לי זמנים קשים למצוא את דרכי ואת נקודת היעד שלי אפילו עם מפה. או שהסימנים היו גבוהים מדי, או שהיו מעטים/אין. היו גם יותר מדי אנשים, אז אני לא מציע לבקר בסופי שבוע. אם תעשה זאת, קרוב לוודאי שלא תוכל לצלם תמונה מקרוב של מונה ליזה
Adnan Ali KhanAdnan Ali Khan
23:41 04 Feb 24
Angelique SkröderAngelique Skröder
23:28 21 Jan 24
Marcos LeporateMarcos Leporate
22:51 21 Jan 24
הַצָעָה:יום לפני עזבנו את נוטרדאם והלכנו ברגל (לאורך נהר הסיין) ללובר (נשארנו בחוץ לראות אותו) ואז הלכנו למגדל אייפל, שהיה הסיור של היום. זה היה כדי להכיר את האזור, היכן לאכול, לאתר היכן היינו ולקבל כמה פרטים על ידי צפייה אישית. שווה את זה.כניסה: תרמיל 🎒 חיפוש כמו באזור נדידת שדה תעופה או ברכבת הכדורים של יורוסטאר 🚅. לקחתי 2 בקבוקי מים ומטען לפלאפון🔌📱דעתי:השטח החיצוני יפה מאוד. הבניין והחדרים מרהיבים. בחלק מהחדרים יש תקרות מעוצבות וצבועות היטב. אל תשכח להסתכל למעלה. יש כמה מקומות שבהם תוכלו לצלם תמונות יפות כדי לזכור את הסיור המפואר הזה.להיות כנה:זה גדול מדי. בילינו 5 שעות לראות הכל ועצרנו בחדרים שסימנו כמעניינים ביותר עבור המשפחה. צריך להתאזר בסבלנות כדי למצוא את המקומות המתויירים ביותר לפי המפה שתרים בכניסה. זה לא בפורטוגזית, אז השתמש בספרדית, זה אותו דבר אם האנגלית שלך חלודה.עזרה: לכל חדר יש מספר (הבט למעלה) ואדם שיעזור. אדם זה יושב על כיסא עם תג (דובר צרפתית ואנגלית).ברזילאים: תמצאו כמה, רק תקשיבו להם, חלקם אבודים ושואלים איפה החדר שהם לא מצאו, ואם אתם יודעים איפה הוא נמצא, עזרו להם.טיפ זהב:היכנסו וקבלו את ה-MAP (זה עוזר מאוד) ופשוט תעקבו אחרי מספרי החדרים כדי להגיע לאן שאתם רוצים, המספרים האלה נמצאים בראש הדלתות, אבל ברור שתעברו כמה חדרים לפני שתגיעו לזה שאתם רוצים . יתר על כן, יש הרבה מה לראות... כלי סכו"ם וערב מרשימים בפרטים, תכשיטים שונים, חדרים שלמים של המלכות... יש הרבה אבנים... אבל יש הרבה... כמה קברים של הפרעונים, פסלים, ציורים פנטסטיים... והמון מסדרונות, דלתות ומדרגות לעבור דרכם... הכינו את השוקיים כי זה יכאב... חחח... ספק בזה? לך לשם ותגיד לי אחר כך.חדר אמבטיה: יש הרבה כאלה ברחבי הלובר. זה בדרך כלל בין החדרים. פשוט עקבו אחר השילוט של טואלט 🧍‍♂️🧍‍♀️🦽בקצרה:אתה יכול לבקר תוך יום אחד. חשבנו שנבלה 3 שעות אבל סיימנו תוך 5 שעות.האם שווה ללכת?כן, כל שקל ששולם. זו היסטוריה וכל הכבוד לאלו שהצליחו לשמור על הכל במשך מאות השנים הללו. כל הכבוד למי שמארגן את הפריטים בחדרים. הכל מפורט מאוד, מזוהה ומוסבר היטב.איפה לאכול: בפנים יש 2 חטיפים בצדדים מתחת לפירמידה (Comptoir Denon & Richelieu) עם כריכי באגט טעימים, סלט קיסר, קאפקייקס שוקולד וקרמל (מאפין - עיבוד למילה הצרפתית moufflet (לחם רך). יש מסעדה וסטארבקס. במהלך התערוכות יש גם כמה בתי קפה. אני זוכר את אנג'לינה (ארוחת בוקר ב-27 אירו)מקום לטעינת טלפון סלולרי: אין מקום בחדרי המוזיאון. אם יש, לא ראיתי. בקפיטריות יש, אבל רק אחד 🤷‍♂️. בין המסעדה לסטארבקס יש חדר עם כמה צילומים של צרפת, אבל המקום היה סגור כשהגענו. מחוץ לדלת המסעדה יש ​​גם אאוטלט אחד בלבד.יציאה: בדרך החוצה, עדיין בתוך הלובר יש חנות ספרים נהדרת ובית קפה. ברגע שעוברים דרך האבטחה אי אפשר לחזור אחורה ומימין למסדרון יש מיני קניון עם חנויות ומתחם אוכל, כולל מק דונלד אם תרצו.
Mohamed yosef KhalilMohamed yosef Khalil
20:46 21 Jan 24
Margarita OchoaMargarita Ochoa
20:19 21 Jan 24
Alin AlexandruAlin Alexandru
20:12 21 Jan 24
Michael KageMichael Kage
14:32 07 Jan 24
Vilmar FilhoVilmar Filho
14:04 07 Jan 24
GoiGoit SimGoiGoit Sim
13:37 07 Jan 24
שווה לבקר.
Halyna PavliukovychHalyna Pavliukovych
13:26 07 Jan 24
Ian KohIan Koh
13:07 07 Jan 24
Tarun KumarTarun Kumar
02:19 26 Dec 23
Alexander IlievAlexander Iliev
01:35 26 Dec 23
מַרהִיב!!!
VolodymyrVolodymyr
01:32 26 Dec 23
Patrycja TrojanowskaPatrycja Trojanowska
01:04 26 Dec 23
Michał SmarzewskiMichał Smarzewski
00:03 26 Dec 23
Danilo JovanovicDanilo Jovanovic
23:35 11 Dec 23
Little PeaLittle Pea
23:30 11 Dec 23
לאחרונה ביקרתי בלובר, לאחר שהזמנתי את הכרטיס מראש, ובכל זאת קיבל את פניי תור ארוך במיוחד. ניווט פנימה הרגיש כמו ללכת במבוך, ולקח לי כמעט 30 דקות למצוא את התערוכות שרציתי לראות.הדבר הטוב היה הצוות. הם היו נחמדים ויכלו לדבר אנגלית היטב. אבל לשלם 17 יורו כדי להיכנס לא הרגיש לי שווה את זה, במיוחד כשיש מוזיאונים אחרים שאפשר לבקר בהם בחינם. בלובר יש אמנות נהדרת, אבל הוא היה צפוף מדי ומבלבל. אני חושב שזה בסדר, אבל לא הכי טוב. אני נותן לו 2 מתוך 5 כוכבים.
Bozo CupicBozo Cupic
23:15 11 Dec 23
CRISTINA REDONDOCRISTINA REDONDO
22:40 11 Dec 23
Vivek ChaturvediVivek Chaturvedi
03:37 28 Nov 23
Begüm GengönülBegüm Gengönül
00:23 28 Nov 23
Ramon RamosRamon Ramos
00:10 28 Nov 23
Mario Carrillo BeltranMario Carrillo Beltran
23:58 27 Nov 23
J MJ M
23:40 27 Nov 23
מעוזי הדמויות והמוסר המארחים את אוצר העולם עושים עבודה טובה. הבעיה היחידה היא כשזה מגיע לאמנות זה סובייקטיבי.רוב הפסלים הם לא פחות מפרונגורפיה ואינם מתאימים לעיניהם של אף אחד מלבד אולי הצרפתים.לא שווה את ההייפ. בכל זאת נהניתי מהקטעים האחרים.
Johnny GomezJohnny Gomez
05:12 14 Nov 23
bianca borckbianca borck
05:01 14 Nov 23
Joe O'BrienJoe O'Brien
04:50 14 Nov 23
ארכיטקטורה מהממת
Abdelhakim Hgn05Abdelhakim Hgn05
02:35 14 Nov 23
בשביל כיף ובידור
Danielle YamamotoDanielle Yamamoto
02:01 14 Nov 23
Elsa MutzElsa Mutz
01:34 31 Oct 23
מדהים !
René HübnerRené Hübner
01:28 31 Oct 23
בונוס מיוחד בצרפת - ילדים לא משלמים דמי כניסה.(מדי) אנשים רבים, כך שבמקרים מסוימים ניתן היה לראות רק מעט מהציורים.
Christopher BrownChristopher Brown
01:20 31 Oct 23
Jackie SKJackie SK
23:41 30 Oct 23
Diego FERNANDEZ PRADODiego FERNANDEZ PRADO
23:39 30 Oct 23
Setiawan ArismunandarSetiawan Arismunandar
01:30 17 Oct 23
Tasmin de WetTasmin de Wet
00:50 17 Oct 23
מאוד מעניין ויש הרבה בתצוגה אם כי סופר עסוק. התורים היו ארוכים ללא קשר, אבל קווי הכרטיסים שנרכשו מראש היו מהירים יותר
Giorgos RoussosGiorgos Roussos
00:28 17 Oct 23
אני חושב שאין צורך בתיאור, האם הוא ילך וכמה זמן יימשך הביקור.
Pia TinnefeldPia Tinnefeld
23:29 16 Oct 23
Ashley WormingtonAshley Wormington
22:41 16 Oct 23
היו יותר מדי אנשים. אתה צריך להשיג כרטיס לכניסה למשבצת זמן, אבל עדיין צריך להמתין בתור אחרי משבצת הזמן הזו. הוא גדול וקצת מבלבל וחם. במיוחד כשיש טונות של אנשים. הבניין יפהפה והאומנות נהדרת, אבל אמא שלי ואני לא יכולנו ליהנות עם כל כך הרבה אנשים והטמפ' כל כך חמה. אז הביקורת שלי היא יותר בגלל זה.
Nicki The Glam TeacherNicki The Glam Teacher
02:35 03 Oct 23
מקום יפה לראות. היה אירוע של שבוע האופנה, אז לא הייתה לי הזדמנות להיכנס. זה מאוד מגניב לראות בלילה. וקבלו את התמונה האיקונית שבה זה נראה כאילו אתם "צובטים" את קצה הפירמידה בידכם. אני אפרסם את התמונות שלי או אבדוק את ערוץ היוטיוב שלי ניקי המורה לגלאם! האזור היה מאובטח מאוד, ואנשים התעסקו בעניינים שלהם.
Jorge GarciaJorge Garcia
01:54 03 Oct 23
Lorena RamosLorena Ramos
00:11 03 Oct 23
mohamed oukhalimohamed oukhali
23:35 02 Oct 23
Christina TodorovChristina Todorov
01:05 19 Sep 23
כמובן שחובה לראות! זה יותר מ-heads-up: 1) הוא ענק - קחו בחשבון כמעט יום; 2) זמן המתנה ארוך גם עם כרטיס שנרכש מראש; 3) מדריך האודיו באמצעות טכנולוגיית נינטנדו אינו טוב (מתסכל, עם מעט פריטים בחדר, קשה לניווט - הלכנו לאיבוד כמה פעמים) 4) הוא צפוף
Kouser ManzerKouser Manzer
01:02 19 Sep 23
הארמון היה נחמד. דומה לכל הארמונות שאתה רואה באירופה. אני אישית אוהב את טירת ווינדזור יותר. אבל היינו בפריז אשתי רצתה לראות את זה.
Gonzalo RiosGonzalo Rios
00:53 19 Sep 23
חוויה מיוחדת במינה
trucchi frederictrucchi frederic
00:00 19 Sep 23
מאוד אינפורמטיבי ומלא!!! לכל הטעמים.. ולכל חובבי האמנות!!!
Beatrice CyrusBeatrice Cyrus
23:24 18 Sep 23
היסטוריה ויופי. לֹא יְסוּלֵא בְּפָּז
Reza LuchmunReza Luchmun
00:52 05 Sep 23
גלריה/מוזיאון/טירה מדהימה. הכל באחד. בהחלט שווה ביקור. הזמינו באינטרנט מראש כדי להימנע מהתור.
prashant ka.patelprashant ka.patel
00:51 05 Sep 23
הזמן את הכרטיס שלך לפני שאתה הולך לשם, ממליץ
HarryXHarryX
00:45 05 Sep 23
Eliane TaralloEliane Tarallo
00:25 05 Sep 23
Robson HenriquetoRobson Henriqueto
00:14 05 Sep 23
מקום יפה
Rachel ZiglerRachel Zigler
20:49 29 Jul 23
מומלץ להיכנס לגן לטייל , נוף מדהים של צמחיה, מזרקות ופסלים על רקע האדריכלות של המקום.לגבי הכניסה למוזיאון - תורי ענק שחייבים לבדוק איך מתארגנים מחדש בענין זה.לכן ויתרנו על הכניסה למוזיאון .אין שירותים בכניסה לפני המוזיאון - דבר המקשה על שהות של זמן במקום.
אבי הילנדראבי הילנדר
10:21 25 Jul 23
לא נכנסנו ללובר היינו במתחם והגנים סמוכים למוזיאון יפיפיה שם שווה לראות
דני תרזהדני תרזה
20:53 18 Jul 23
אתר מורשת חשוב. מטופח מאד. מבנה מרשים ציורי קיר קלאסיים מדהימים. תצפית נוף על פריז.
Simha ErlichSimha Erlich
06:07 06 Jul 23
מבנה מרשים. אוסף גדול מאד של מוצגי אמנות מתקופות שונות. רצוי מאד להזמין כרטיסים מראש.
Idit KligerIdit Kliger
19:32 10 Jun 23
חם במוזיאון !!! אין מיזוג אוויר.מפוצץ באנשים.. אי אפשר להתקרב למונה ליזה...
Aviran NeemanAviran Neeman
18:02 05 Jun 23
מוזיאון מטורף יש בו הכל מהכלמתחיל מהתקופה שלי פני הספירה עד ימנוהמוזיאון היה ארמון עד לפני בערך 400 שנה ויש בו דברים נחפלאים
Michal Alshech Ben DanMichal Alshech Ben Dan
06:57 11 Mar 23
מוזיאון יוצא דופן בגודלו ובאוצרות שלו. ממליצה לקחת סיור מודרך. הכענו לסיור בשעה 18:00 והיה פחות עמוס מבדרך כלל שמענו המון מידע מרתק מהמדריכה הנפלאה. וכמובן הצלחנו להגיע למונה ליזה.
אור סבאגאור סבאג
19:58 07 Mar 23
מקום שחייב לבקר בו, התור הולך לפי שעות שהזמנתם את הכרטיס, לקחת בחשבון בלת"ם של המקום עצמו לנו לקח בערך שעה וקצת לעמוד בתור עד שנכנסנו, כי כל התורים התעכבו בגלל הפתיחה של הלובר, יש בתי קפה מסעדות ומזנונים בפנים, עדיפות להביא אתכם דברים לאכול המחירים יקרים בפנים, להגדיש לסיור בלובר לפחות חצי יום, זה גם מעייף אז לפעמים הפסקות לא יזיקו, יש מפה שאפשר להיעזר בה בכיף אפשר ללכת לאיבוד בין החדרים והקומות, חוויה מומלצת ביותר
Ishay ZighelnicIshay Zighelnic
06:34 23 Jan 23
המוזיאון הכי מפורסם בפריז שם ישנה המונה ליזה לחובבי אומנות
שגיא מימוןשגיא מימון
18:40 22 Oct 22
לקחנו הדרכה של שעה וחצי - ממש מומלץ למי שפחות רוצה להתעכב על כל פריט ופריט, לפני כן היינו בתערוכה של טבע דומם למי שאוהב. מקום מרשים ומיוחד שאין באמת סוף כמות הזמן שניתן להעביר בו
Racheli MulerRacheli Muler
15:08 10 Oct 22
הזמנו כרטיסים מראש.באתר של הלובר.ילדים מתחת לגיל 18 נכנסים בחינם אבל עדיין צריך להזמין כרטיס ויתכן שיהיה צורך להציג תעודה מזהה או דרכון להוכחת גיל.הלובר ענק!!! ממליצה להתחיל מהזור של החירות והמונה ליזה ולהמשיך הלאה לתערןכות העכשוויות.מרתק!יש בתי קפה ומסעדות ויש מזנונים יותר זולים למיצים, כריך או סלט (ראינו אחרי שנכנסנו לסטרבאקס).היה מדהים!!לא לפספס.קחו אודיו גייד .. אמנם באנגלית אבל מומלץ.
Omri NatafOmri Nataf
11:09 13 Apr 22
פארק מגניב וממש כיפי!! אני והבת זוג ממש נהננו וקיבלנו חיוך ויחס יפה מכל העובדים בפארק! המתקנים ממש כיפים אך התורים בהתאם, זו הפעם השניה שאני בפארק הזה ואני אפילו אחזור לפעם נוספת בעתיד! ממליץ למשפחות ולזוגות ללכת על ההזדמנות של יום שלם שם עד הסגירה, לקחנו קיצור תור(fas-pass) שזה לא זול אבל בכנות אומר שעלינו מספר פעמים על כל רכבת הרים בלי לחכות יותר מ3 דקות.הגעה מפריז: הזמנו אובר ב56 יורו כדי להגיע בזריזות לפארק(40דקות) , ניתן גם באוטובוסים ומטרו אך לוקח כשעה וחצי או יותר.
הלובר היה מקום משכנם של מלכי צרפת עד ל-1682, אז לואי ה-14 החליט להעביר את המושב המלכותי לוורסאי והלובר נעשה למקום תצוגת אוסף האומנות המלכותי, שכלל גם עתיקות יווניות ופסלים רומיים. במשך 100 שנה, הלובר אירח את האקדמיה המלכותית לציור ופיסול וסלוני אמנות שונים.לדעתי ביקור במוזיאון הוא חובה. למי שאין זמן ו/או כסף רצוי לפחות לבוא ולהביט בו מבחוץ, מבנה ענק ומרשים. תיירים רבים מכל העולם נכנסים אליו למרות התור והמחיר. הוא יכול להתאים גם לילדים, והם אפילו יכולים להיכנס במחיר מופחת. רצוי לתכנן עימם את הסיור במוזיאון מראש לפי תחומי העניין שלהם ולתכנן ביקור קצת פחות עמוס ועם יותר הפסקות.אי אפשר לעבור את כולו ביום אחד הוא פשוט גדול מיד.
shavit orshavit or
23:15 04 Dec 21
שכיית חמד, לא משנה מה אתה מחפש ואוהב בטוח שאפשר למצוא אותו בלובר. אפשר לבלות במקום שעות תלוי כמה כוח וכמה רגיליים יש לך. לי היה חשוב לראות את האוספים של התקופה המצרית היוונית והרומית חוויה מיוחדת. וכמובן בהזדמנות זו להנות מהצצה בתמונה כנראה המפורסמת בעולם המונה ליזה. מומלץ מאוד להזמין את הכרטיסים באינטרנט זה חוסך עמידה בתור ומעבר במסלול מהיר.
js_loader

מפת הגעה למקום:

4.8/5 - 26 הצבעות

דירוג טרוול פריז

מיצגים
מיקום
תחזוקה ובידור
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

מוזיאון הלובר הוא אחת מהפנינות היפות ביותר של פריז, המקום מומלץ מאוד לחובבי האמנות והמוצגים ונחשב לאחד המוזיאונים המבוקשים ביותר בעולם.

כתבות אחרונות

תגובה אחת

  1. מקום יפה מאוד מתאים לחובבי האמנות ולא רק תורים עצומים בכניסה מומלץ להזמין מראש

Back to top button
×