אטרקציות מומלצות בפריזמוזיאונים בפריז

מוזיאון האורנז’רי

כרטיסים למוזיאון האורנז'רי ומדריך למטייל עם כל המידע!

מוזיאון האורנז’רי הוא מוזיאון חובה בפריז לחובבי אמנות, במיוחד אלה שמעריכים ציורים אימפרסיוניסטיים ופוסט-אימפרסיוניסטיים.

המוזיאון ממוקם ב-Jardin des Tuileries ברובע ה-1 של פריז, והוא מהווה בית לאוסף מרשים של יצירות מופת של כמה מהאמנים הנודעים ביותר של סוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. הבאנו לכם את כל המידע על המקום, כרטיסים, מה רואים, כתובת ושעות פתיחה.

מוזיאון האורנז’רי פריז – מידע כללי

מוזיאון דה ל’אורנג’רי נבנה במקור בשנת 1852 כבית תפוזים עבור ארמון טווילרי, שהיה אז מקום מגוריהם של המלכים הצרפתים. בשנת 1922, הוא הוסב למוזיאון שבו שוכן אוסף ז’אן וולטר ופול גיום של ציורים אימפרסיוניסטיים ופוסט-אימפרסיוניסטיים.

האוסף הקבוע של המוזיאון כולל יצירות של כמה מהאמנים המפורסמים ביותר של התקופה, כולל מונה, רנואר, סזאן, מאטיס, מודיליאני, פיקאסו, רוסו, סוטין ואוטרילו. הציורים המפורסמים ביותר באוסף הם שמונת ציורי הקיר המונומנטליים של חבצלות המים של מונה.

המוזיאון מבפנים:

מה לראות במוזיאון

למוזיאון יש שתי קומות. בקומת הקרקע נמצאים ציורי הקיר של חבצלות המים, ואילו הקומה העליונה מוקדשת לאוסף וולטר-גיום.

ציורי הקיר של חבצלות המים

ציורי הקיר של חבצלות המים של קלוד מונה הם החלק המרכזי של אוסף המוזיאון. שמונת הציורים המונומנטליים הללו הוזמנו במקור על ידי מונה עצמו כדי להיות מוצגים בחדר מיוחד בצורת אליפסה במוזיאון דה ל’אורנג’רי. הציורים מתארים את בריכת שושנת המים האהובה של מונה בביתו בג’יברני, והם נחשבים לכמה מיצירות האימפרסיוניזם החשובות ביותר.

ציורי הקיר צוירו בין השנים 1915-1926, והם מוצגים בשני חדרים בצורת אליפסה שתוכננו במיוחד עבורם. החדרים מוארים באור טבעי הנכנס דרך חלונות צוהר בתקרה, מה שיוצר חוויה ייחודית וסוחפת למבקרים.

אוסף וולטר-גיום

הקומה העליונה של מוזיאון דה ל’אורנג’רי מוקדשת לאוסף ז’אן וולטר ופול גיום של ציורים אימפרסיוניסטיים ופוסט אימפרסיוניסטיים. אוסף זה כולל יצירות של כמה מהאמנים המפורסמים ביותר של התקופה, כולל רנואר, סזאן, מאטיס, מודיליאני, פיקאסו, רוסו, סוטין ואוטרילו.

האוסף מסודר באופן נושאי, כאשר בכל חדר מוצג אמן או תנועה אמנותית מסוימת. כמה מרגעי השיא של הקולקציה כוללים את “מסיבת השייט” של רנואר, “תפוחים ותפוזים” של סזאן ו”אישה עם מניפה” של פיקאסו.

כרטיסים למוזיאון האורנז’רי

ניתן לשריין כרטיסים מראש למקום והבאנו לכם 3 אופציות להזמנה והשוואת מחירים דרך אתרי כרטיסים מוכרים, לאחר ההזמנה הכרטיס יגיע אלייכם למייל וכל מה שיש לעשות זה להציגו בכניסה עם תעודה מזהה. שימו לב שהמוזיאון פתוח עד 18:00 בערב.

לקניית כרטיסים דרך Tiqets לחצו כאןכרטיסים למוזיאון האורנז'רי

לקניית כרטיסים דרך Viator לחצו כאןכרטיסים למוזיאון האורנז'רי

לקניית כרטיסים דרך Getyourguide לחצו כאןכרטיסים למוזיאון האורנז'רי

האם מוזיאון ל’אורנג’רי מומלץ?

מוזיאון ל’אורנג’רי מומלץ מאוד לכל מי שאוהב אמנות, במיוחד ציורים אימפרסיוניסטיים ופוסט אימפרסיוניסטיים. האוסף של המוזיאון באמת מרשים, וציורי הקיר של חבצלות המים הם אתר חובה לכל מי שמבקר בפריז.

בנוסף לאוסף הקבוע של המוזיאון, מתקיימות גם תערוכות מתחלפות לאורך כל השנה. בתערוכות אלו מוצגות יצירות של מגוון אמנים ולעיתים זוכות לפופולריות רבה, לכן כדאי לבדוק מראש באתר המוזיאון מה מוצג כעת.

המוזיאון גם קטן יחסית לחלק מהמוזיאונים הגדולים האחרים בפריז, מה שמקל על הביקור בפרק זמן קצר יחסית.

כתובת ושעות פתיחה של המקום

 כתובת: Jardin Tuileries, 75001 Paris

שעות פתיחה: כל יום מהשעות 09:00-18:00 ביום שלישי המוזיאון סגור.

loader-image

מומלץ להזמין כרטיסים מראש למוזיאון בעיקר בשיא העונה על מנת להמנע מתורים בכניסה. להזמנת כרטיסים לחצו כאן

ביקור טיפוסי נמשך כשעה עד שעתיים, תלוי בקצב שלכם ובעניין שלכם בתערוכות הספציפיות.

כן, יש קפה קטן בשטח המוזיאון המגיש משקאות וחטיפים קלים. יש גם חנות מתנות המוכרת ספרי אמנות, הדפסים, גלויות ומזכרות הקשורות לאוסף המוזיאון.

מפת הגעה דרך גוגל:

4.9/5 - 36 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×