אטרקציות מומלצות בפריז

הקטקומבות של פריז

הקטקומבות של פריז (Catacombs of Paris) נחשבות לאטרקציה מיוחדת ועתיקת יומין בעיר. סיקרנו עבורכם את כל מה שחייב לדעת לפני שמגיעים, כרטיסים מוזלים, מה רואים במקום, איך מגיעים והמלצות חשובות!

מידע למטייל בקטקומבות של פריז

הקטקומבות של פריז (Catacombs of Paris) הם למעשה מבוך תת קרקעי קצת מפחיד אבל גם מרתק, הן מציעות חוויה ייחודית שיכולה להתאים לכל המטיילים בפריז.

המנהרות התת-קרקעיות הללו, הממוקמות מתחת לרחובותיה ההומים של פריז, מכילות שרידים של כשישה מיליון בני אדם, שהועברו לשם מבתי קברות צפופים בסוף המאה ה-18.

אפשר להגיע להסתובב במקום, להתפעל מתצוגות העצמות המסודרות בקפידה ודיוק. העצמות משמשות תזכורת רודפת להיסטוריה של העיר. חשוב מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים ארוכים, לנעול נעליים נוחות ולהיות מוכנים למעברים צרים ותקרות נמוכות – חוויה מאתגרת ומיוחדת.

כרטיסים לקטקומבות של פריז

כפי שציינו, מומלץ להזמין כרטיסים מראש לקטקומבות בפריז על מנת להבטיח את המקום שלכם. הבאנו לכם כמה אופציות להזמנת כרטיס שמגיע ישירות למייל ומאפשר כניסה מהירה ודילוג על התור. מחיר הכניסה משתנה ונע בטווחים של 30-40 יורו, אנו ממליצים להזמין דרך אתר טיקטס, להלן האופציות:

  • בלעדי לגולשי טרוול פריז – הקלידו קוד קופון TRAVPARIS ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

סוג כרטיס

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

כרטיס כניסה רגיל

34 יורו

כרטיס עם סיור מודרך באנגלית

119 יורו

  • כתובת הגעה: 1 Av. du Colonel Henri Rol-Tanguy, 75014 Paris
  • שעות פתיחה: כל יום מ-9:45 ועד 20:30, בימי שני המקום סגור.

טיפים שכדאי להכיר לפני ההגעה

ליקטנו עבורכם כמה טיפים חשובים ששווה להכיר לפני שמגיעים לסיור במקום:

  • כניסה: הכניסה ב-Denfert-Rochereau: התחילו את המסע שלכם בכניסה הרשמית בדנפרט-Rochereau. זה המקום שבו תקבלו את הכרטיסים ותתחילו לרדת לקטקומבות.
  • מדריכי שמע: בכניסה לסיור תוכלו לקבל מדריכי שמע קוליים במסגרת הכרטיס, נצלו את ההזדמנות ותהנו מסיור קולי מודרך וברור על כל האזור.
  • הצמדו לשבילים במערות: היצמדו לשבילים המיועדים ועקוב אחר המסלול המודרך. הקטקומבות הן רשת דמוית מבוך של מנהרות, וקל ללכת לאיבוד אם יוצאים מהשביל הראשי.
  • תתלבשו נוח: המערות יכולות להיות קרירות ולחות, לכן התלבשו בשכבות ונעלו נעלי הליכה נוחות. כמו כן, מומלץ להביא פנס או להשתמש בפנס בטלפון, שכן התאורה יכולה להיות עמומה באזורים מסוימים.

הכי חשוב – לבוא באנרגיה טובה ולהנות מאחד הסיורים המהנים שיש לעיר להציע.

  • חסכו זמן והבטיחו את המקום שלכם – שריינו כרטיס עם 5% הנחה במתנה:

היסטוריה על הקטקומבות ששווה להכיר

המבוך התת-קרקעי הזה, שמקורו בסוף המאה ה-18, מכיל שרידים של למעלה משישה מיליון אנשים. ניתן לייחס את ראשיתו לבעיות הצפיפות החמורות של העיר בקבורת אנשים, במיוחד בבית הקברות Les Innocents, שהיווה סיכונים בריאותיים חמורים.

בשנת 1786 אישרה מועצת המדינה, שהתייחסה לחששות אלה, להעביר שרידי אדם למחצבות תת-קרקעיות שלא היו בשימוש, שהפכו לקטקומבות. הפרויקט הזה נמשך שנים, עם הזזת עצמות בלילה כדי למנוע ביקורת ציבורית. הקטקומבות נפתחו מאוחר יותר לקהל בתחילת המאה ה-19, והתפתחו לאטרקציה תיירותית מוזרה.

הקטקומבות משתרעות על פני 300 קילומטרים, אך רק חלק קטן נגיש לציבור. המבקרים נכנסים דרך Barrière d’Enfer (“שער הגיהנום”) ומנווטים דרך מסדרונות צרים ומוארים באור עמום שלאורכם גולגולות ועצמות מסודרות באומנות. החוויה היא גם מפחידה וגם חינוכית, ומציעה תובנה לגבי ההיבטים ההיסטוריים והגיאולוגיים של פריז.

מי שמבקר במקום חייב לדעת כמה דברים: הקטקומבות אינן מתאימות לסובלים מקלסטרופוביה או בעיות ניידות בגלל שבילים צרים ולא אחידים ומדרגות תלולות. הטמפרטורה בפנים קרירה באופן עקבי, לכן מומלץ להביא שכבה עליונה מחממת. מותר לצלם, אך נגיעה בשרידים של העצמות אסורה בהחלט. בשל הפופולריות של האתר, כדאי לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים ארוכים.

שאלות נפוצות של מבקרים

לאחר פניות רבות ושאלות אלינו, ליקטנו עבורכם את השאלות הנפוצות של מטיילים במקום:

אפשר לנסוע בקו 4 של מטרו פריז (רכבת תחתית) ולרדת בתחנת Denfert-Rochereau, הקרובה לכניסה לקטקומבות. משם, זה מרחק הליכה קצר ברגל.

כן, רצוי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד בעונות שיא התיירות, מכיוון שיכולים להיות תורים ארוכים. להזמנת כרטיס לחצו כאן.

ילדים מתחת לגיל 14 חייבים בליווי מבוגר.הכניסה גם לא מומלצת לאנשים עם בעיות לב, או נשימה, בעיות ניידות או קלסטרופוביה בגלל שהמקום צר מאוד והתקרות נמוכות.

 

בפנים, תמצאו רשת של מנהרות תת-קרקעיות מלאות בעצמות וגולגולות אנושיות מוערמות בקפידה. יש גם לוחות מידע המסבירים את ההיסטוריה והמטרה של הקטקומבות.

סיור ממוצע לוקח כשעה לפחות, זה מאוד תלוי ברמת העניין שלכם ואף יכול לקחת יותר.

מפת הגעה:

4.8/5 - 34 הצבעות

חוות דעת טרוול פריז

סך הכל ניקוד

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×