אטרקציות מומלצות בפריז

הפארק הזואולוגי של פריז

כרטיסים ומדריך לגן החיות המפורסם של פריז!

גלו את נפלאות הפארק הזואולוגי של פריז

מחפשים הרפתקה מיוחדת בפריז? רוצים לחוות אטרקציה ייחודית?  הפארק הזואולוגי של פריז הוא מקום מעולה ליום כיף נהדר. ממוקם בלב העיר, גן חיות יוצא דופן זה מתגאה בכמה מתערוכות חיות הבר המגוונות והמרתקות ביותר בעולם. מהג’ירפות המתנשאות ועד הנחשים הגדולים, מהאריות המלכותיים ועד חיות המים  המפתיעות, בפארק הזואולוגי של פריז יש משהו לכולם.

הבאנו לכם את כל המידע על הגן, הזמנת כרטיסים, טיפים למטיילים וכל ההמלצות שאסור לפספס!

גן החיות של פריז – אזורים מרכזיים

גן החיות של פריז משתרע על שטח של כ-36 דונם וממוקם בקצה המזרחי של פריז בווינסן. הפארק מחולק לחמישה אזורי ביו המייצגים אזורים גיאוגרפיים שונים בעולם: אירופה, גיאנה, פטגוניה, מדגסקר וסאהל-סודן. כל ביו-זון נועד לשכפל את בית הגידול הטבעי של בעלי החיים שחיים בו, ולספק להם סביבה הקרובה ככל האפשר לביתם הטבעי.

כרטיסים לפארק הזואולוגי של פריז

אפשר להזמין כרטיסים מראש ולהבטיח את המקום שלכם בפארק הזואולגי בפריז בקלות דרך מגוון ספקים, הבאנו לכם את כל האופציות הטובות להזמנה (וגם הנחה בלעדית לגולשי טרוול פריז), מחיר ממוצע לכניסה הוא 22 יורו.

הקלידו קוד קופון TRAVPARIS ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

  • הפארק פתוח כל יום מ-10:00-17:00
  • לצעירים יש כרטיס מוזל יותר, שימו לב בהזמנה שזה מחולק על פי גילאים.
  • כתובת של הפארק: Av. Daumesnil, 75012 Paris

ספק כרטיסים:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

Tiqets

מ-82 ש"ח

GTG

מ-88 ש"ח

כרטיסים מוזלים משולבים לגן החיות בפריז והאקווריום

ניתן לקנות כרטיסים משולבים לגן החיות של פריז והאקווריום המפורסם. הכרטיסים נותנים הנחה של 10% וכולל קוד הקופון יצא לכם 15% אחוז פחות, המחיר הממוצע הוא 35 יורו במקום המחיר הרגיל של 41 וחוסך 6 יורו לכרטיס.

להזמנת הכרטיס המשולב לחצו כאן

מה יש בכל אזור בפארק

להלן פירוט מה תראו בכל אחד מהאזורים של הפארק:

1. אזור הביו של אירופה

ביתם של מגוון בעלי חיים שמקורם באירופה, כולל צבאים, זאבים ודובים חומים. התערוכה כוללת אזור מיוער גדול המספק לבעלי החיים שפע של מקום לשוטט ולחקור. המבקרים יכולים לצפות בבעלי החיים ממגוון נקודות תצפית, כולל שביל מוגבה המציע נוף פנורמי של התערוכה.

2. הביוזון של גיאנה

פה תמצאו בעלי חיים מיער הגשם של האמזונס, כולל יגוארים, טפירים ולוטרות ענקיות. התערוכה כוללת יער גשם טרופי גדול מקורה המאפשר למבקרים לחוות את המראות, הקולות והריחות של האמזונס. יש גם תערוכה חיצונית המשכפלת את היער המוצף של האמזונס, עם בריכה גדולה המשמשת בית למגוון מינים מימיים.

גן החיות של פריז - הפארק הזואולוגי
אריה ים חביב בפארק

3. אזור הביו של פטגוניה

כאן תרו את החיות של דרום אמריקה, כולל גואנקו, קונדורים אנדיים ופינגווינים מגלן. התצוגה כוללת חלל גדול באוויר הפתוח המספק לבעלי החיים שפע של מקום לשוטט ולחקור. המבקרים יכולים לצפות בבעלי החיים ממגוון נקודות תצפית.

4. הביוזון של מדגסקר

מקומם של מגוון בעלי חיים שמגיעים מהאי מדגסקר, כולל למורים, איי-איי ופוסות. .

5. הביוזון של סהל-סודן

חגיגה של סוואנה אפריקאית, כולל ג’ירפות, זברות ואנטילופות. התערוכה כוללת חלל גדול באוויר הפתוח המספק לבעלי החיים שפע של מקום לשוטט ולחקור. אתם יכולים לצפות בבעלי החיים ממגוון נקודות תצפית, כולל מרפסת תצפית גדולה המציעה נוף פנורמי של הגן.

אטרקציות מיוחדות ותערוכות

בנוסף לתערוכות החיות שלו, הפארק הזואולוגי של פריז כולל גם מספר תוכניות חינוכיות ופעילויות לתיירים בכל הגילאים. אלה כוללים סיורים מודרכים, האכלה של בעלי חיים ותערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים ללמוד יותר על בעלי החיים שחיים בפארק ובתי הגידול הטבעיים שלהם.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפארק הזואולוגי של פריז היא תערוכת המישור האפריקאי הגדול. תערוכה זו היא ביתם של מגוון יונקים אפריקאיים גדולים, כולל פילים, אריות וקרנפים. התערוכה כוללת חלל גדול באוויר הפתוח המשכפל את הסוואנה האפריקאית, עם צמחייה מקומית ובור השקיה גדול המהווה בית למגוון מיני מים.

שריינו מקום בגן החיות של פריז! קוד קופון של 5% הנחה עלינו כבר מוזן:

טיפים למטיילים בגן החיות של פריז

ריכזנו לכם רשימת טיפים מיוחדת למי שבמבקר בגן החיות של פריז – לגזור ולשמור!

  1. תכנון מראש: בדקו מראש את שעות הפתיחה, מחירי כרטיסים וכל אירוע או תערוכות מיוחדות. קנו כרטיסים מראש ותקצו זמן לטיול על מנת ליעל את היום.
  2. הגיעו מוקדם: כדי להמנע מתורים וליהנות מחוויה שלווה ונעימה יותר, שקלו להגיע מוקדם בבוקר. בדרך כלל גם הרבה מבעלי החיים פעילים יותר בשעות הבוקר.
  3. נעלו נעליים נוחות: גן החיות נמצא בשטח די גדול, לכן מומלץ לנעול נעלי הליכה נוחות. שימו לב כי כנראה תעמדו על הרגליים רוב היום.
  4. תכינו ציוד מתאים: ארזו מים, חטיפים, קרם הגנה וכובע, במיוחד בימי שמש. למרות שיש אפשרויות למסעדות בפנים, חטיפים משלכם יכולים להיות שימושיים, בעיקר לילדים.
  5. בדקו את מזג האוויר: חווית גן החיות עשויה להשתנות מאוד בהתאם למזג האוויר. בדקו את התחזית ותכננו בהתאם.
  6. השתמשו במפת גן החיות: בכניסה, מחלקים מפה מעולה של גן החיות. זה עוזר בניווט ומבטיח שתראו את כל המיצגים והחיות שאתם רוצים!
  7. השתתפו בהאכלת חיות: ניתן לבדוק בכניסה מה זמני האכלת החיות, או הדרכות – תמיד נחמד להיות חלק מהטיפוח ולצפות בחיות אוכלות בלייב.
  8. כבדו את החיות והכללים: זכרו, גני חיות מיועדים בעיקר לשימור בעלי חיים. יש לכבד את הכללים והמחסומים בגן, אל תאכילו את החיות ופעל לפי כל הכללים.
  9. צילום: אל תהססו לצלם, אך שימו לב לבעלי החיים ולמטיילים אחרים. הימנעו מצילום עם פלאש מכיוון שהוא יכול להפריע לבעלי החיים.
  10. תוכנית לילדים: אם אתם מבקרים עם ילדים, תקחו  הפסקות. בגן החיות יש אזורים שבהם הילדים יכולים לנוח ולשחק.
  11. חנות מתנות ומזכרות: בקרו בחנות המתנות לקבלת מזכרות וחומרים חינוכיים ייחודיים מהכן. זו דרך מצוינת להיזכר בביקור שלכם ולתמוך בגן החיות והחיות עצמן.

והכי חשוב תגיעו עם אנרגיות טובות, תכינו את עצמכם ליום כיף ותהנו מהמופעים והחיות הכי מיוחדות שניתן למצוא בצרפת!

loader-image

גן החיות מציג מגוון רחב של בעלי חיים, כולל יונקים גדולים כמו אורנגאוטנים, למורים ופנדות אדומות, מגוון קופים ואף זוחלים כמו תנינים ונחשים. כמו כן, ישנם מספר מינים נדירים, כמו הברדלס (Binturong) והמרמוזט (Tamarin).

ניתן להביא אוכל ושתייה משלכם לפיקניק בגן החיות. יש גם בית קפה בשטח הגן המציע מגוון חטיפים ומשקאות.

זה תלוי בקצב שלכם ובעניין שלכם, אבל מומלץ להקצות לפחות 2-3 שעות כדי לחקור את כל האזורים של הגן וליהנות מהתצוגות ומהפעילויות.

צירפנו לכם גם סרטון חביב של מבקרים בפארק על שלל האטרקציות שבו:

מפת הגעה לפארק:

4.9/5 - 25 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×