אטרקציות מומלצות בפריז

כדור פורח בפריז

כרטיסים ומדריך שצריך להכיר על הטיסה בכדור פורח בפריז!

אחת האטרקציות המיוחדות שצצו בפריז היא תצפית כדור הפורח. הבאנו לכם את כל מה שצריך להכיר על האטרקציה, הזמנת כרטיסים בקלות וטיפים ששווה להכיר.

מה רואים בטיסה?

הכדור פורח עולה לגובה של מעל 150 מטר! ותוכלו להנות מנופים עוצרי נשימה של פריז עם נוף פנורמי של כל העיר ב-360 מעלות.

האטרקציה ממוקמות דרומית למגדל אייפל ומדובר על טיסה בעלייה לגובה וירידה (הכדור עצמו לא עף ברחבי פריז) מומלץ לשריין כרטיסים מראש כי מספר המקומות מוגבל והאטרקציה עמוסה במיוחד, המחיר הממוצע הוא: 18-22 יורו לכרטיס, תלוי בעונה. משך הטיסה הוא 15-20 דקות.

כרטיסים לדיסנילנד פריז - יורודיסניכרטיסים לכדור הפורח של פריז

כמו שציינו מומלץ להזמין כרטיסים לכדור הפורח של פריז מראש, לאחר הזמנת הכרטיסים תקבלו אותם ישירות למייל, יש להציג בכניסה עם תעודה מזהה והכרטיס בטלפון (אפשר גם להדפיס). להזמנה:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים

18 יורו

ספק: Tiqets

  • כתובת הגעה: Parc André Citroën, 75015
  • שעות פתיחה: 09:00-20:30
  • יש להשמע להוראות הבטיחות של המפעילים לפני העלייה לכדור הפורח.
loader-image

מומלץ מאוד להזמין מראש, במיוחד בעונות התיירות ובסופי שבוע. הקיבולת בכל טיסה מוגבלת ל-30 אנשים, ולכן הכרטיסים עשויים להמכר זמן רב מראש. להזמנת כרטיסים לטיסה לחצו כאן.

רבים טוענים שהזמן הטוב ביותר לחוות את הכדור הפורח הוא קרוב לשקיעה, כשהשמש נותנת תאורה חמה ורכה מעל העיר. עם זאת, הנופים מרשימים בכל שעות היום. בבוקר ובצהריים המוקדמים תנאי הראות נוטים להיות הטובים ביותר, בעוד שטיסות אחר הצהריים והערב מציעות אווירה רומנטית יותר.

בהחלט! צילום מהכדור הפורח מעודד ואף מומלץ. זוהי הזדמנות ייחודית לצלם את הנופים המדהימים של פריז מזווית חדשה לגמרי. פשוט הקפידו לא להפריע לנוסעים האחרים ואל תשכחו ליהנות גם מהחוויה בעצמכם, לא רק דרך עדשת המצלמה.

מפת הגעה לנקודת ההמראה:

 

צירפנו לכם גם סרטון קצר של הטיסה עצמה:

4.9/5 - 14 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×