מזג אוויר בפריז והמלצות על פי חודשים

מזג אוויר בפריז בדצמבר

מזג האוויר בפריז בחודש דצמבר יכול להיות קריר מאוד, אבל זהו גם זמן קסום לבקר בעיר בשל האווירה החגיגית וקישוטי החג שבה. הנה מה שתוכלו לצפות מבחינת טמפרטורה וכמה אטרקציות וטיפים מומלצים לביקור בפריז בדצמבר:

טמפרטורה ומזג אוויר בפריז בדצמבר

  • טמפרטורה גבוהה ממוצעת: 7°C
  • טמפרטורה נמוכה ממוצעת: 3°C

מזג אוויר : דצמבר בפריז הוא בדרך כלל קר ולח, עם גשם מדי פעם ושמים מעוננים. שלג נדיר אך אפשרי, . היו מוכנים לשעות אור קצרות יחסית, כשהשמש שוקעת מוקדם אחר הצהריים.

אטרקציות מומלצות – מה עושים בדצמבר בפריז?

הנה כמה אטרקציות שאפשר לשקול בביקור החורפי שלכם בפריז בדצמבר:

  1. מגדל אייפל: מגדל אייפל תמיד שווה לביקור, ניתן להגיע לאזור המגדל ולעשות תמונות או לעלות בקומות ולהנות מנופי העיר.
  2. מוזיאון הלובר: הקדישו יום לחקר מוזיאון הלובר המפורסם בעולם. זוהי דרך מצוינת לברוח מהקור וליהנות מאמנות והיסטוריה מדהימים.
  3. קתדרלת נוטרדאם: למרות שהיא עדיין עוברת שיקום לאחר השריפה של 2019, קתדרלת נוטרדאם היא פלא ארכיטקטוני ושווה ביקור.
  4. שאנז אליזה ושווקי חג המולד: טיילו במורד השאנז אליזה וחקרו את שווקי חג המולד. תוכלו למצוא מתנות ייחודיות, ליהנות ממאכלים חגיגיים ולספוג את רוח החג.
  5. מונמארטר: בקרו במונמארטר וחקרו את הרחובות המקסימים, בתי הקפה ובזיליקת הסאקרה-קור היפה. הנופים מהפסגה של מונמארטר מדהימים.
  6. שייט בנהר הסיין: השייט המפורסם של העיר שחובה לעשות. כדי לראות את העיר מנקודת מבט אחרת. חלק מהפלגות מציעות מקומות ישיבה בפנים, כך שתוכלו להישאר מחוממים בזמן שאתם נהנים מהמראות.
  7. דיסנילנד: בכל תקופה בשנה פארק דיסנילנד פתוח, ניתן לקפוץ ליום ביקור ולנצל את העובדה שאין הרבה תיירים – יש להתלבש הייטב.

טיפים לביקור בפריז בדצמבר

להלן כמה טיפים שכדאי להכיר לפני שמגיעים לטיול בעיר בדצמבר

  • התלבשו חם: הביאו בגדים חמים, כולל מעיל כבד, כפפות וצעיף. שכבות היא המפתח לשמירה על נוחות.
  • קישוטי חג: תיהנו מהקישוטים החגיגיים של העיר ומאורות חג המולד. בחנויות הכלבו הגדולות כמו גלרי לאפייט ופרינטמפס יש תצוגות חלונות מדהימות.
  • מוזיאונים ופעילויות מקורה: תכנן פעילויות פנימיות כמו ביקור במוזיאונים, תיאטראות או בתי קפה נעימים כדי לברוח מהקור.
  • הזמינו מראש: אטרקציות פופולריות עלולות להיות צפופות בתקופת החגים, לכן כדאי לשקול להזמין כרטיסים מראש כדי למנוע תורים ארוכים.
  • נסו אוכל עונתי: אל תפספסו פינוקים עונתיים כמו vin chaud (יין חם) וערמונים קלויים על אש פתוחה.
  • ראש השנה: אם אתם בפריז לרגל ערב השנה החדשה, שקלו לחגוג במסעדה מקומית או להשתתף בחגיגות הציבוריות של העיר, שכוללות לרוב זיקוקים במגדל אייפל.
  • השתמשו בתחבורה ציבורית: המטרו והאוטובוסים הם דרכים יעילות להתנייד בעיר, והם מציעים מחסה מהקור.
  • למדו ביטויים בסיסיים בצרפתית: בעוד שאנשים רבים בפריז מדברים אנגלית, לימוד כמה ביטויים בסיסיים בצרפתית יכול לשפר את החוויה שלכם ולהיות מוערכים על ידי המקומיים.

 

זכרו שחודש דצמבר הוא זמן פופולרי לביקור בפריז, לכן מומלץ לתכנן את הטיול זמן רב מראש, במיוחד אם יש לכם מחשבה על פעילויות או מסעדות ספציפיות. הכי חשוב – לבוא באנרגיה טובה ולהנות מהעיר המדהימה!

4.9/5 - 15 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×