מזג אוויר בפריז והמלצות על פי חודשים

מזג אוויר בפריז ביוני

פריז ביוני נהדרת לטיול ולמעשה הקיץ הרשמי נפתח, הבאנו עבורכם את כל המידע של מזג האוויר בתקופה זו, אטרקציות פופלריות וטיפים למטייל ששווה להכיר ביוני בפריז!

מזג אוויר ביוני בפריז וטמפרטורה ממוצעת

יוני הוא חודש מענג לבקר בפריז. העיר בשיא פריחתה עם אקלים מתון, לעתים קרובות שטוף שמש. טמפרטורות היום נעות בדרך כלל בי 15°C עד 24°C מדי פעם עשוי אף להיות חם יותר.

הלילות קרירים אך לא יותר מדי ואפשר בכיף לטייל בערב בעיר עם שכבה עליונה לא עבה. ממטרים קלים יכולים להתרחש וכדאי שתהיה לכם מטריה קטנה בהישג יד.

אטרקציות ביוני בפריז

הנה כמה אטרקציות ששווה להכיר בפריז באופן כללי ומתאימות גם לחודש יוני.

  • שייט בנהר הסיין: תראו את כל היופי של פריז משייט בנהר הסיין. עם שעות אור ארוכות יותר בחודש יוני, שייט ערב הוא דרך אידיאלית לראות את השקיעה מעל ציוני דרך מפורסמים.
  • פיקניק בשאנז דה מארס: קחו לחם צרפתי, גבינה ויין ותהנו מפיקניק עם נוף של מגדל אייפל.
  • תראו סרט בקולנוע באוויר הפתוח: פארק דה לה וילט מארח פסטיבל קולנוע באוויר הפתוח. צפו בסרט תחת הכוכבים באווירה פריזאית ייחודית.
  • קפצו למונמארטר: הסתובבו ברחובות המקסימים, בקרו בבזיליקת Sacré-Cœur, והתפנקו בכמה בתי קפה בחוץ.
  • השתתפו ב-Fête de la Musique: ב-21 ביוני, פריז חוגגת את היום הארוך בשנה עם פסטיבל מוזיקה ברחבי העיר שבו מופיעים מוזיקאים ברחובות, בבתי קפה ובמרפסות, הקסם של פריז מתעורר לחיים.
  • תטעמו את הגלידה ב-Berthillon: ממוקם על איל סן לואי, זה הפינוק המושלם ליום יוני חם.
  • רולאן גארוס: עבור חובבי טניס, רולאן גארוס הוא ביקור חובה, בדרך כלל המשחקים מסוף מאי עד תחילת יוני.
  • כמו כן תמיד מומלץ לבקר באטרקציות פופלריות כמו: מוזיאון הלובר, דיסנילנד פריז, שאנז אליזה, מגדל אייפל ומוזיאון השוועה גרוון.

טיפים לטיול בפריז ביוני

  1. הכינו בגדים מתאימים: מזג האוויר הפריזאי יכול להיות בלתי צפוי. בגדים קלים עם סוודר או ז’קט הם אידיאליים. אל תשכח נעלי הליכה נוחות!
  2. השתמשו בתחבורה ציבורית: בפריז יש מערכת מטרו ואוטובוס מצוינת. שקלו להטעין כרטיס נביגו עם מספר נסיעות מרובה לחסוך כסף במטרו.
  3. שמרו על הבטיחות: למרות שבדרך כלל פריז בטוחה, היו מודעים תמיד לכייסים, במיוחד במקומות תיירות צפופים.
  4. לימדו ביטויים בצרפתית: אומנם פריזאים רבים מדברים אנגלית, אך ידיעת כמה ביטויים בסיסיים בצרפתית יכולה להיות מועילה ומוערכת מאוד.
  5. הזמינו אטרקציות מראש: יוני הוא חודש פופולרי לתיירים. אם יש לכם בראש מקומות או סיורים ספציפיים, הקפידו להזמין מקום מראש כדי למנוע אכזבה.
  6. כבדו את התרבות: תגידו תמיד “בונז’ור” (יום טוב) כשנכנסים לחנויות ו”מרסי” (תודה) כשיוצאים. זו מחווה קטנה שעושה דרך ארוכה בכיבוד התרבות המקומית.

יוני הוא זמן קסום ומעולה לבקר בפריז. העיר מתעוררת לתחילת הקיץ, ויש אנרגיה מדהימה באוויר. בין אם זו הפעם הראשונה שלכם או ביקור חוזר, פריז ביוני צפויה להשאיר אתכם מוקסמים. נסיעה נעימה! 

4.9/5 - 12 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×