מזג אוויר בפריז והמלצות על פי חודשים

מזג אוויר בפריז בנובמבר

פריז בנובמבר יכולה להיות די קרירה ולחה עם מזג אוויר משתנה, אבל יש לה גם קסם ייחודי משלה בתקופה זו של השנה. הנה מה שאתם יכולים לצפות מבחינת מזג האוויר, אטרקציות וטיפים לטיולים:

מזג אוויר בנובמבר בפריז וטמפרטורה

טמפרטורה ממוצעת: הטמפרטורה הממוצעת בשעות היום בפריז במהלך נובמבר נעה בדרך כלל בין 8°C ל-13°C (46°F עד 55°F). עם זאת, הטמפרטורות יכולות לרדת נמוך יותר, במיוחד בערבים, ולכן חיוני להתלבש חם ולהביא שכבות.

גשם: נובמבר הוא אחד החודשים הרטובים יותר בפריז, אז כדאי להיות מוכנים לגשם. בממוצע, יש כ-15 ימים של גשם במהלך החודש, ולכן מומלץ לארוז מטריה וביגוד עמיד למים.

אטרקציות בנובמבר בפריז

מגדל אייפל: מגדל אייפל המפורסם הוא ביקור חובה בכל עת. נובמבר פירושו פחות תיירים שמגיעים למקום, מה שהופך אותו לזמן טוב ליהנות מתורים קצרים יותר ומאווירה נינוחה יותר. מקסים במיוחד לראות את המגדל מואר בלילה.

מוזיאון הלובר: הלובר הוא אחד ממוזיאוני האמנות הידועים בעולם, וביקור בנובמבר אומר שלא תצטרכו להתמודד עם המוני התיירים . תוכלו לחקור את האוספים הנרחבים שלו באווירה שלווה יותר.

מונמארטר: הרובע ההיסטורי של מונמארטר, הידוע בהיסטוריה האמנותית שלו ובזיליקת Sacré-Cœur המדהימה, שיפה בסתיו. רחובות המרוצפים של השכונה ובתי הקפה הנעימים של השכונה הם תענוג לחקור.

שייט בנהר הסיין: שייט לאורך נהר הסיין הוא דרך מקסימה לראות את ציוני הדרך של העיר תוך שמירה על חום ויבש. מפעילי סירות רבים מציעים חללי פנים מחוממים, המאפשרים לכם ליהנות מהמראות גם במזג אוויר קריר.

פארקים וגנים:  פארקים וגנים של פריז, כמו גני לוקסמבורג ופארק דה בוט-שאומון, יכולים להיות יפים במיוחד בנובמבר מכיוון שהעלים משנים את צבעם.

אז שווה לבקר בפריז בנובמבר?

נובמבר יכולה להיות עונה מאתגרת לטיול בפריז עם בוא החורף והקור, יחד עם זאת אם אתם מתככנים את מסלול הטיול שלכם מראש, קובעים אטרקציות נוחות ומתלבשים בצורה טובה, תוכלו להנות מהשפע שיש לעיר להציע. כמו כן לא לשכוח לסגור מלון בקרבת האטרקציות שאתם רוצים לטייל בהן על מנת להפיק את המירב מהטיול.

4.8/5 - 9 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×