מזג אוויר בפריז והמלצות על פי חודשים

מזג אוויר בפריז באוגוסט והמלצות למטייל

טיול בפריז בחודש אוגוסט הוא חוויה חגיגית של תחילת הקיץ, מזג האוויר חם ויש המון מה לעשות בעיר בתקופה זו של השנה. הבאנו לכם את כל האטרקציות, המידע למטייל, טמפרטורה ממוצעת וטיפים שצריך להכיר בקיץ של פריז.

מזג אוויר וטמפרטורה ממוצעת באוגוסט בפריז

אוגוסט הוא בדרך כלל אחד החודשים החמים ביותר בפריז, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין 16°C בלילה ל-25°C במהלך היום. עם זאת, גלי חום יכולים מדי פעם לדחוף את הטמפרטורה לכיוון 30°C  או אפילו יותר. כמות המשקעים נמוכה יחסית, אך ייתכנו ממטרים ספורים, כך שתמיד כדאי להתכונן.

איזה בגדים נלבש

  • בגדים קלים: בדים נושמים כמו כותנה ופשתן יהיו החברים הכי טובים שלכם בתקופה זו. בחרו בבגדים בהירים המשקפים את אור השמש.
  • הנעלה נוחה: מפתה מאוד ללכת עם עקב בבירת האופנה של אירופה, יחז עם זאת, נעלי הליכה נוחות חיוניות לחקר רחובות מרוצפים ואטרקציות רבות.
  • ציוד גשם: מטריה קומפקטית או מעיל גשם קל יכולים להיות שימושיים עבור אותם ממטרים בלתי צפויים.
  • אביזרים: משקפי שמש, כובע וקרם הגנה חיוניים להגנה מפני השמש. צעיף קל משקל יכול גם להיות תוספת מסוגננת לערבים.

פריז באוגוסט – המלצות למטיילים

ריכזנו לכם גם כמה המלצות ששווה להכיר בטיול בפריז באוגוסט.

  1. הימנע מההמונים: אוגוסט הוא שיא עונת התיירות. כדי לברוח מההמונים, שקול לבקר באתרים פופולריים מוקדם בבוקר או מאוחר יותר בערב. חלק מהאטרקציות מציעות גם “שעות לילה” לחוויה ייחודית.
  2. תהנו מאטרקציות באוויר הפתוח: חקור את הגנים הרבים של פריז, כמו גני הטווילרי או גני לוקסמבורג. בנוסף, נהר הסיין מציע הפלגות יפהפיות בסירות, המושלמות ללכידת אווירת הערב.
  3. פריז פלאז’: במהלך הקיץ, גדות הסיין הופכות לחופים מלאכותיים עם חול, כסאות נוח ושמשיות. זוהי חווית קיץ פריזאית ייחודית שאסור לפספס.
  4. בתי קפה וטרסות: אוגוסט הוא זמן מושלם להתמכר לתרבות בתי הקפה של פריז. שבו על מרפסת, תהנו מקפה au lait או מכוס רוזה ותהנו מהאווירה.
  5. פסטיבלים ואירועים: באוגוסט מתקיימים מספר אירועים, מפסטיבלי סרטים באוויר הפתוח ועד לקונצרטים. חפשו רישומים מקומיים כדי לתפוס אירועים ייחודיים במהלך שהותכם.
  6. שתו מים: עם חום הקיץ, חיוני לשתות הרבה מים. למרבה המזל, בפריז יש כמה “fontaines d’eau drinkable” (מזרקות מי שתייה) הפזורות ברחבי העיר.
  7. טיפ סודי: פריזאים רבים עוזבים לחופשה באוגוסט, מה שגורם לכמה חנויות ומסעדות להיסגר. כדאי לבדוק מראש אם מקומות ספציפיים שאתם רוצים לבקר בהם פתוחים.

מומלץ לקריאה עבורכם: פארק אסטריקס

לסיכום, אוגוסט בפריז מציע שילוב של מזג אוויר חם, פעילויות תוססות, ואטרקציות פופלריות בשיא שלהן. למרות שזה עשויה להיות תקופה הומה בתיירים, עם תכנון נכון , חווית הקיץ הפריזאית שלכם יכולה להיות בלתי נשכחת וקסומה כאחד. נסיעה נעימה!

5/5 - 3 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×