מזג אוויר בפריז והמלצות על פי חודשים

מזג האוויר בפריז בינואר

בינואר בפריז יש מזג אוויר חורפי עם טמפרטורות קרירות ומשקעים מדי פעם. הטמפרטורה הממוצעת לאורך היום נעה בין 3°C ל-7°C (37°F עד 45°F). להלן פירוט של מה אתם יכולים לחוות מבחינת מזג האוויר וכמה אטרקציות מומלצות לבקר בעונה זו:

מזג האוויר בפריז בינואר וטמפרטורה

טמפרטורה: כאמור, הטמפרטורה היומית הממוצעת נעה בין 3 מעלות צלזיוס ל-7 מעלות צלזיוס, כך שדי קריר. הטמפרטורות בלילה יכולות לרדת מתחת לאפס.

משקעים: ינואר הוא אחד החודשים הרטובים ביותר בפריז, אז צפו לממטרים של גשם או שלג. היו מוכנים עם מטריה ובגדים חמים.
אור יום: הימים קצרים, עם כ-8 שעות אור יום.

6 אטרקציות מומלצות בפריז בינואר

  1. מגדל אייפל: מגדל אייפל האייקוני הוא ביקור חובה כל השנה. בינואר אפשר להימנע מתורים ארוכים, והנוף מלמעלה מהמם, במיוחד כשהעיר מאובקת בשלג.
  2. . מוזיאון הלובר: הקדישו יום לחקר מוזיאון הלובר המפורסם בעולם. זוהי פעילות מקורה נהדרת לברוח ממזג האוויר הקר תוך הערכת אמנות והיסטוריה.
  3. קתדרלת נוטרדאם: בקרו בקתדרלת נוטרדאם כדי להתפעל מהארכיטקטורה המדהימה שלה. אמנם לא ניתן לעלות לפסגה בגלל עבודות שיפוץ, אבל החוץ והפנים נשארים מרשימים.
  4. ארמון ורסאי: צאו לטיול יום לארמון ורסאי, שפחות עמוס בחודשי החורף. הפאר של הארמון והגנים שלו הם עוצרי נשימה ופופולריים במיוחד.
  5. מונמארטר ובזיליקת Sacré-Cœur: קפצו וגלו את שכונת מונמארטר המקסימה ובקר בבזיליקת Sacré-Cœur. נופי העיר מכיפת הבזיליקה עוצרי נשימה.
  6. שייט בנהר הסיין: שייט בנהר הסיין הוא אחת מהאטרקציות הטובות של העיר. סיורי סירות רבים פועלים כל השנה ומציעים בקתות מחוממות.
  7. מוזיאון ד’אורסה – מוזיאון בעל שם עולמי המציג תערוכות מיוחדות מהמאה ה-19 וה-20 עם האמנים המפורסמים של אותה תקופה כמו מונה ועוד.

מזג האוויר בפריז בינואר בפריז – בשורה התחתונה

שמטיילים בינואר בפריז  זכרו להתלבש חם, עם שכבות, מעיל טוב ונעליים נוחות, כי אתם תעשו הרבה הליכות. בעוד שמזג האוויר עשוי להיות קר ולח, ביקור בפריז בינואר יכול להיות חוויה קסומה עם פחות תיירים ויותר קסם ייחודי ונעים, זכרו להביא איתכם לבוש חמים מאוד, כי גם עשוי לרדת שלג בתקופה זו של השנה.

5/5 - 3 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×